wie weet wat gave dingen voor op de scooter ?

Advertisement - register to remove this

Je kan de lichten van een SR wel afstellen voor iets verder of dichterbij, maar voor groot licht adviseer ik op 2 halogeen spotjes in te bouwen staat ook wel gaaf en geeft goed licht uiteraard. kost wel 45 piek per spotje.
 
Dat verblinden doen veel auto's bij mij ook ja, die dneken ooo het is maar een scooter, dan kan ik wle ff mijn groot licht op laten staan. Fuckers! Ik doe dan ook metene mijn groot licht op!

Hupa, gelukkig heb ik nog het oude model SR met goede lampen!!!

SvR
 
Wat ook leuk iz, zijn die lampjes die je op je ventieltje zet, als je rijdt gaat die knipperen. Wel een gaaf gezicht! Zelf kan je het niet zien jammer genoeg... Kosten 3 tientjes per lampie.....
 
op batterij natuurlijk droeloe. ik vind het te duur en het wordt zo gejat, let maar op, gaaf is het wel jah.

wat is precies een strobo, zo'n wit licht dat megolisch gaat knipperen toch? kan dat gewoon op 12 volt?

Ik ga 2 lichtjes op de zijkant van me scooter zetten (zipSP, op de achterkap waar die reflectors zaten), 2 blauwe denk ik, lijkt me wel gaaf....
 
Ja, zo'n strobo is zo'n licht dat een paar keer per seconde flikkert en waar epilepsie-lijderdjes niet tegen kunnen.
Bij elke deftige electronica-zaak kan je wel aan zo'n versie voor 12V geraken. Als je een witte koopt kan je het kapje in gelijk welk kleur verven, redelijk cool.
let wel: Soms gaan die strobo's snel kapot omdat je meer dan 12V krijgt als je deftig doorvlamt.
smile.gif
 
Op m'n X8R-s zit standaard al groot licht en als ik daar maar effe in de ogen schijn van een tegenligger seinen ze meteen dat ik het groot licht uit moet doen. Die lampen van zo'n X8R-s zijn sowieso al bruut. Misschien dat ik er nog van die nieuwe Mercedes lampen erin zet. Extreem scherp!!!!!
 
En jij maar elke keer nieuwe lampekap kopen op je scoot... Die lampies worden extreem warm en je kap smelt weg.. Dat heb je met die Xenon shit... Hebt ik al een keer gehad.... BTW wel gaaf licht hoor!
 
Nog iets staat ook wel leuk:
Koop een klein blacklight lampje en hang die onder je scoot of werk hem ergens weg, heb ik laat gezien in de voorkap van een firefox zag er wel chillend uit.
 
Back
Top