wie weet wat gave dingen voor op de scooter ?

Advertisement - register to remove this

nee ik bedoel techinische dingen enz

wat wij kennen van gps systemen in auto's

zijn er echt vette dingen voor een scooter ?

snelle uitlaat vind ik niks 70cc ook nix

ik hou niet van veel lawaai aan de kop

mijne is orgineel stukje uit de uitlaat weghaald de ringen zitten er nog op en hij rijd 80 op de teller hard zat voor mij en ik wordt niet aangehouden want ze luisteren altijd eerst naar het lawaai van zo'n ding en dan naar je uitlaat enz

nee ik bedoel electrische dingen technische snufjes!!
 
Hou jij niet van een snelle scooter met een VET geluid ? dan ben je denk ik de enige hier ! maar oke tehnische dingen , ik heb een nieuw achterlicht erin, het is een rond ding met verschillende lichtjes , als je lamp op hebt , gaan de lampjes 1 voor 1 achter elkaar waardoor je een draaieffect krijgt , en als je remt gaan ze iets feller en draaien ze sneller , vet cool effect , moet je wel een goed achterlichtkapje voor hebben zoals SpeedFight niet zoals Neos dan zie je het bijna niet!
 
Digitale teller maaaaaaaaaaat
Das vet wreed
maar je moet em wel net zo hard laten lopen als je analoge
kun je tenminte opscheppen:
Hij loopt 100 digitaal

Doe ik ook
smile.gif
 
kan ik dat in laten bouwen ?

ik heb nu een aprilia sr ww geel met zwart
maar dus geen digitale teller
kan ik er een digitale op laten zetten ?
wat beetje netjes lijkt ?
en watgaat dat kosten ongeveer?
lijkt me vet wreed ja !!
 
Technische snufjes... ehm ik geloof dat Malossi een digitaal dashboard heeft ofzo, kost 1000 piek, zie http://www.scootparts.nl

En voor de rest weet ik niet echt wat er verder nog voor "snufjes" zijn, wel wat dingen om het uiterlijk van je scoot wat op te peppen:
Zijstandaard (fl. 50)
Parelmoer achterlichtglaasjes (fl. 10 x 2)
Parelmoer knipperlichtglaasjes (fl. 10 x 4)
14" velgen (mooie grote/brede banden)
 
Wat ook wel cool is op een gele WWW zijn van die doorzichtige glaasjes voor over de knipperlichten en achterlicht. Je moet de knipperlicht lamjes dan oranje maken met lampenverf en het achterlicht rood.
Wat ook wel cool is zijn die ventieldopjes met een lamje erin. Ziet er 's avonds als je rijdt cool uit, alleen wel duur.
Je kan er een special paint op maken, maar dat is ook duur.
Je kan je scooter kwa uiterlijk ook ombouwen tot een Capirossi. Heb m'n broertje ook gedaan. Capirossi voorkap erop en die rest overspuiten. Ziet er ook wel vet uit.
Wat ik zelf ook wil gaan doen is een autotoeter erop zetten. Lijkt me echt vet.
Vlak achter die bijna dove bejaarden rijden op het fietspad. Ze gaan nooit opzij, en dan ineens keihard toeteren. Schrikken ze zich kapot. Hadden ze vroeger maar hun oren beter schoon moeten maken. hehe, geintje! Alleen dat van die autotoeter niet.
MzzL!
 
Ik heb er gewoon zo'n fietsteller opzitten.

Er zal voor een Aerox geen digitale KM teller zijn denk ik.

Die fietsteller ziet er niet echt geweldig uit maar jah
heb wel:
Max. sneheid
Totaal afgeledge weg
dag afstand
Tijdsduur gereden over dag afstand
Gemiddelde snelheid
En een klokje
Ow jah, en hij geeft ook nog aan hoe hard je gaat
smile.gif
 
Ik heb een sirene erop zitten op mijn scooter.. Hehh is wel lachuh, vershcillende geluidjes, en vettep leurisherrie (ohnee daar hield je niet van...)

Een blaklight of strobo onderj e scooer is ook wel cool, alleen let op: het gaat wel kapot, dus bescherm het goed daar!

En waarom achter die BLANKE glasasjes oranje lampjes? Maak ze blauw! Heb ik ook! Is vet man!
En als een joood me der op aan spreekt zeg ik gewoon dat ik mijn hand altijd uitsteek!!!

SvR
 
Nee, Sjoerd, ik zie liever de toerenteller + tankwijzer, dan dat domme LCD-schermpje. Ik bedoel, ik vind de temp. van mijn scooter hardstikke leuk om te weten, maar het hoeft niet mijn halve dashboard in te nemen. Trouwens toerenteller is leuker om naar te kijken (vind ik)! Greetz.
 
Bij een WWW staat het onwijs gaaf die draaiende achterlichtjes moet je wel blanke glaasjes nemen anders zie je die kleurtjes niet.
bijna niemand heeft dat draaiende achterlichtjes in een WWW, omdat het eigenlijk niet past maar een beetje knutsellen en het past wel en een onwijs resultaat vooral in het donker en als ze gelijk draaien.
 
Je ken er ook een airbrush op laten spuiten.
Al1 een beetje duur.
Je ken er ook een halogeenlamp van voren inzetten, want Aprilia SR heb niet zo sterke
lampen. Je moet je tegenligger wel een beetje verblinden. Doen ze bij mij wel altijd.
 
Inderdaad die sr's hebben inderdaad zwak licht. Ten eerste zit er op de mijne (2000 model) geen groot licht. is dus onwijs verrot. En ze staan ook te ver naar beneden gericht, dus zie alleen wat heel erg dichtbij me.

weet iemand trouwens of het te doen is om er zelf groot licht op te bouwen??
 
op me beta zat ook geen groot licht

voor als je het nog niet wist, bij fatsoenlijke scooters kan je je verlichting afstellen, ik had bij me ark bijv. een schroefje tussen de 2 koplampies, als ik er aan draaide gingen ze naar boven of beneden.
Op me zip (waar nu XENON shit in zit, je kan net zo goed zonder licht gaan rijden want je ziet geen ene moer, helemaal niet met donker vizier) zit in de beenschermer ook een schroef waarmee je hem kan stellen, staat vast ook wel in je onderhouds boekie.
 
Back
Top