Agossie das ook wat
Ok mijn bijdrage dan maar.
loopt een man langs de gracht hoort ie in eens help help gaat ie kijken in de gracht ziet ie een kaboutertje
hij trekt hem uit het water kaboutertje hijgen en hijgen even later is hij op adem gekomen zeg ie tegen die man "omdat jij me hebt gered mag je een wens doen"
die man denken en denken nou zegt ie ik heb altijd al naar amerika gewild alleen ik heb vlieg angst en als ik met de boot ga word ik zee ziek dus bouw maar van af hier een brug voor me
die kabouter denkt en denkt op een gegeven moment zegt ie meneer dit is zo wat onmogelijk voor mij om te doen weet u niks anders?
nou zegt die man doe mij maar de ideale vrouw dan
die kabouter weer denkt en denkt
na een kwartiertje zegt ie
WIL JE OOK VERLICHTING OP DIE BRUG???
-----------------------------------------------------------------------------------
'Het is geel en als je erop gaat staan kraakt het? wat is het?
een kuikentje...
-----------------------------------------------------------------------------------
Twee graven zwaaien open. En twee skeletten kruipen naar buiten. Ze lopen naar twee zware Harley Davidsons. Ze starten de motoren. Broem, broem, broem... Stapt het ene skelet weer af, loopt naar zijn graf, trekt zijn grafsteen uit de aarde en legt 'm op zijn benzinetank. Vraagt het ene skelet: 'Waarom neem jij je grafsteen mee?' Zegt de ander: 'Ik rij nooit zonder papieren.' 8P
Er komen een Belg, een Fransman en een Duitser een café binnenlopen. Zegt de barman: "Is dit een grap?".
----------------------------------------------------------------------------------
Op een avondje is het erg druk op de maandelijkse
feministische vergadering...
Een vrouw komt naar de microfoon en begint haar verhaal: 'Mijn man Frans wil elke dag een schoon overhemd aan...
Dus zeg ik hem, als je zo graag schone overhemden wilt, moet je zelf maar strijken'.
Luid geklap klinkt uit het publiek, zij gaat verder: 'Na de eerste dag zag ik nog niks, de tweede dag ook niet, maar de derde dag, ja hoor, hij streek zijn eigen overhemd!'.
Weer een overdonderend geklap uit het publiek
Dan komt de volgende vrouw naar voren. Ze stapt zelfverzekerd naar de microfoon en zegt: 'Mijn man Bert wil elke dag schone sokken aan zijn eten, ze moeten elke dag in een sodabadje.
Dus ik zeg tegen hem, als je elke dag schone sokken wilt, dan was je ze zelf maar!
Het publiek wordt steeds enthousiaster en begint zelfs te juichen... De vrouw vertelt weer verder: 'Ik zag ook na de eerste dag niks, ook na de tweede dag nog geen vooruitgang, maar na de derde dag waste hij zelf zijn sokken!'
Het publiek wordt helemaal gek van vreugde...
Dan komt de derde spreekster naar voren, een klein Turks vrouwtje met een donkere zonnebril op. Ze vertelt: 'Mijne man Mustafa wil elke dag couscous, dus zegge ik, als jij elke dag couscous wille, jij zelf koken...'
Het publiek begint weer vol verwachting te juichen... Gaat de Turkse vrouw
verder: 'Na de eerste dag ik zie niks, na de tweede dag ik zie nog steeds niks, na de derde dag ik zie weer een beetje, met mijn linker oog...'.
De baas van Bavaria, Grolsch, Amstel en Heineken zitten op een terrasje. De ober komt en vraagt de heren wat ze willen drinken. De baas van Bavaria zegt: Doe mij maar een Bavaria. De baas van Grolsch zegt: Doe mij maar een Grolsch. De baas van Amstel zegt: Doe mij maar een Amstel. En de baas van Heineken zegt: Doe mij maar een cola want de rest drinkt ook geen bier.
Komt een man in een café, en hij bestelt een bier en een gehaktbal.
Dit krijgt hij, waarna hij de gehaktbal in zijn bier gooit en het geheel in een keer achteroverslaat. Daarna bestelt de man hetzelfde, waarna zich hetzelfde ritueel herhaalt. Als de man voor de derde keer bier en een gehaktbal bestelt zegt de barkeeper: "Nou wil ik toch eerst wel even wat vragen." "Dat mag," zegt de man.
Zegt de barkeeper: "Werk jij soms bij de PTT?" Zegt de man: "Hoe weet jij dat nou weer?" Zegt de barkeeper: "Dat staat op je pet......" 8P 8P
------------------------------------------------------------------------------------
Er komt een lilliputter bij een café, klimt op een kruk en zegt: "Ik ben klein maar niet bang, een biertje graag".
Hij loopt zonder te betalen weg. Zegt die man achter de bar: "wat onbeschoft zeg ".
De volgende dag komt hij weer en klimt op de kruk en zegt: "Ik ben klein maar niet bang, een biertje graag".
Hij loopt weer zonder te betalen weg. Zegt die barkeeper: "De volgende keer wacht ik hem op".
De volgende dag komt ie weer binnen en gaat weer de kruk op en zegt: "Ik ben klein maar niet bang, een biertje graag".
Hij loopt weer weg. Staat de barkeeper daar en zegt: "Ik ben groot en niet bang. Nou zegt die kleine man: "Dan kan je daar gratis bier halen!"
Ach jah je moet wat als je in de ziektewet zit he