Wie weet een BLAUWE achterveer uit te halen ?

Xerious

Uh ? wat was er ?....
IK heb mijn scoot nu gespoten en omdat die "race" achterveer wat ik eronder heb krom was geslagen , moet ik een nieuwe hebben . Maar nergens een BLAUWE te vinden ! klote man . Ben ik overal geweest maar overal hebben ze rood of geel .

Weet iemand een URL ofzo waar ik een blauwe kan bestellen , t mag best 300 piek ofzo kosten. maar geen malossi ofzo . dat hoeft nou ook weer niet.

b.v.d
 
Advertisement - register to remove this

niet als je goede verf neemt. bij je originele veer gebeurt het toch ook niet.

ennuh, anders spuit je je scoot rood en kan je eeen rode veer kopen
smile.gif
 
erhm, bij nader inzien toch maar niet
wink.gif


ziet er zeker vet uit man !

maar eh, ik denk niet echt dat je met die scoot rare sprongen gaat maken of 60 over een heuvel vliegt en als je je veer spuit moet het zeker niet gaan breken die verf. moet je alleen niet zo'n superdikke laag nemen. en heel goed schuren (das wel een kutwerk een veer schuren !!)
 
Daarbij komt nog dat sommige mensen een veer niet DEMONTEREN als ze hem gaan spuiten, je moet natuurlijk de spiraal eruit halen, lijkt me best irri bij een gasveer, weet eigenlijk niet hoe je dat doet... Als je de veer compleet spuit, komt er verf op de cilinder, die verf molt de keerring van de veer> veer gaat lekken, en kun je weggooien...

check JPS eens, daar hebben ze wel mooie achterveren...

Greetz.
 
Paioli HAT is demontabel, Malossi RS-3 dus ook...Bij andere veren wordt het moeilijker, die moet je dan opnieuw laten vullen.

Niet dat dat voor mij problematisch is, de Koni-fabriek zit vlakbij
biggrin.gif
 
Originally posted by Xerious:
Zelf uitelkaar halen van je veer luikt me wel een beetje leip . Trouwens , als je dat gespoten dan hebt , veer je door en dan bladert het er toch af ?

Hoe doe je dat dan die veer eruit halen?
(MBK Booster)

ps: sorry als 't een mega domme vraag is.
 
Naja . thx guys.

Ik denk dat ik me gewoon een paioli ga halen. mwaaa ja......

Als eens een scoot van de bok af gezien ZONDER achterveer ? kzal wel ff een pic maken..
smile.gif
(-- wel voorzichtig ja:0)
 
Back
Top