wie kan mij vertellen wat een yasuni c20 verchroomd waard is?

Advertisement - register to remove this

Verchroomd.... betekend dus dat die ws. erg verneukt was en opnieuw word verkocht dus dit soort dingen kun je niet echt vertrouwen...

Ik zou zeggen 180 euro ofzo..
maar de uitlaat krijg niet meer waarde door verchromen hoor :P
 
een c20 verchromen, nee lekker slim bezig. Kijk als het nu een NR-X was ofzo kon je hem nog aan een sjonnie slijten. Mensen die met verstand een c20 kopen, weten wat voor effect verchromen heeft op je prestaties.
 
nou wat voor effect heeft het dan volgens jou??? jonge ik heb er zelf mee gereden geen verschil het is geen blok die is verchroomd! en rijden hier zo veel daarmee ook met mhr uitlaat verchroomd niks aan de hand
 
Originally posted by eelco32
en rijden hier zo veel daarmee ook met mhr uitlaat verchroomd niks aan de hand

Omdat er dus al veel mee rond rijden is het ook niet zo bijzonder dus zal de waarde er van ook niet veel hoger liggen dan een normale goeduitziende 2e hands ;)
 
Originally posted by eelco32
nou wat voor effect heeft het dan volgens jou??? jonge ik heb er zelf mee gereden geen verschil het is geen blok die is verchroomd! en rijden hier zo veel daarmee ook met mhr uitlaat verchroomd niks aan de hand

ga eens meten op de bank.
 
Ja oke,

Maar dan is het dus niet hetzelfde gebleven zoals van tevoren, anders hoef je hem niet opnieuw af te stellen })

(Aangezien er word gesuggereerd dat er geen verschil optreedt.)
 
Back
Top