This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wie kan mij ff wat info geven ?

BartB.

Banned
hey

ik heb sinds kort ook een scooter (2 jaar senda gehad)
om mee naar school te gaan..maar 65 rijden en gewoon geownd worden door een meisje op een std vivacity tsjaa dat ging net ff te ver

maargoed nu had ik dus ff bedacht om een iets snellere setup aan te schaffen.

ik dacht aan het volgende:

yasuni c16 (heb ik al)
polini corsa 70 ac
19mm dell

en dan de nodige vario meuk......


maar wat ik vooral wil weten, gaat dit op de std mina as ? of breekt ie gewoon....(drijfstang zag er behoorlijk dun uit en de lagers hebben er ook al een dikke 20k opzitten). want het moet allemaal beetje low budget blijven ! en hoe zal dit een beetje lopen ?

kweenie of het hier goed staat anders verplaats maar....
 
STFU.....

het zijn prima cilinders voor prima geld ...

een cilinder kun je niet beoordelen op hoe die eruit ziet , het gaat erom wat er voor prestaties uit komen..

Het is gewoon meuk klaar. Elken beetje goeden scooterzaak zegt het ook. Slechten ervaring mee enz. Als er iets kapot gaat hoor je niks van ze. Beter leg je wat 10tjes bij en koop je een fatsoenelijke cilinder. Geen polini deze zijn erg gevoelig.
 
als je goed had gelezen had je gezien dat ik inmiddels al een airsal heb gekocht......en of stage6 goed of slecht is? who cares....zo duur zijn ze niet dus echt veel hoef je er toch niet van te verwachten
 


idd jij :*


Het is gewoon meuk klaar. Elken beetje goeden scooterzaak zegt het ook. Slechten ervaring mee enz. Als er iets kapot gaat hoor je niks van ze. Beter leg je wat 10tjes bij en koop je een fatsoenelijke cilinder. Geen polini deze zijn erg gevoelig.

Denk je als jou MHR cilinder kapot loopt dat je dan wel iets van de firma malossi hoort... en polini staat bij mijn weten juist bekend om betrouwbare cilinder onder de hoogtoerige cilinders.
Maat van mij rijd met een athena (=stage6) en heeft echt nergens problemen mee hoor dus ik weet niet wat jij fantaseerd dat het slechte cilinders zijn...
Laat me raden jij zit veel op scootxtreme
 

Mijne had 30k gelopen en heb daarna nog mhr50 met 8-10pk gehad op origineel. Of ik heb geluk gehad.
Aanrader is zeker wel nieuwe krukaslagers, die waren bij mij ver op bij de 24000km al