Wie kan me helpen?

Status
Not open for further replies.

Joeri H

Well-Known Member
Hi guys,

Ik ben toevallig onverwacht in het bezit gekomen van een Peugeot Speedfight (weet zelf niet of het een 1 of 2 is is van 1999)

Het is een klasse A en bolt lekker.
Nu zou ik het graag wat harder hebben... kwestie dat het maar traagjes gaat (als je van motor komt) en dat het te traag gaat om even mee te kunnen met het verkeer, en dat het te snel gaat om op het fietspad veilig te kunnen rijden.

ik zou m graag rond de 70 laten rijden (dus de max snelheid wat hoger zodat ik m niet overbelast)

hierover enkele vragen.


Ik weet van bromfietsen geen kl#t@n af, ik heb nog autos getuned en ken wel wat van mekaniek, maar wat ik hier via search functie vind geraak ik niet uit weg, proppen, rollen, vario...

Kan iemand me zeggen hoe ik m wat sneller laat lopen, waar ik de stukke kan kopen (geld speelt niet zoveel rol)
EN deze is belangrijk, dat hij NIET meer lawaai maakt als vandaag EN dat hij blijft trekken, het ismakkelijk sneller laten lopen door tandwielen te verandern (als hij dat heeft :) ) maar dan niet meer trekken of je koppeling versluiten voor hij op toeren is.

PLease help, want ik voel me hier echt niet veilig op. ik moet 10 op het fietspad rijdenomdat de fietsers niet sneller gaan, en even op de baan inhalen heeft hij de snelheid niet voor.

is echt een stadstuffertje geweest, en nu moet hij verder dan de supermarkt om de hoek :)

Please help me ASAP.
thanx,
J
 
Advertisement - register to remove this

Klasse A is inderdaad een snorfiets. Het tunen/opvoeren daarvan is iets waar wij niet achter staan. Helaas

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top