Ik heb een probleempje, mijn malaguti f12 krijg ik niet meer aan de loop. Altijd goed gelopen, laatste update: starterskrans verwijderd en opgevuld met 2,7mm ringen. Membraamplaatjes/vsnaar/trekveren/bougie vervangen, en oliepomp afgesloten om zelf te mengen. Heb er 70cc gietijzer malossi met 17,5 dellorto carb onder. Na de update ongeveer 10 km gereden, bijna thuis begon de scooter te ploffen soms. Dacht onsteking of te arme mengsel. Na wat proberen proefrit, weer ploffen en krijg ik de scooter niet meer aan. Zelfs niet met remreiniger. Scooter vonkt gewoon goed, nog andere bougie gehaald, maar wil nog niet lopen. Benzine toevoer is ook goed vlotter gewoon vol, en hand nat met aantrappen. En mij lijkt als de zuigerveren beetje versleten zijn, ik em wel lopend moet krijgen met remreiniger. Ook alles gecheckt op valse lucht, kon niets vinden.. kan iemand me zeggen of ik miss iets over het hoofd zie!? Wil graag weer men rondjes maken. En knutsel liever zelf dan de scoot weg te brengen. Mvg Raoel