Wie kan eenPeugeot 50cc bewerken

Advertisement - register to remove this

Dat is de moeite niet waard. Dan kan je net zo goed een top performances trophy cilinder kopen. Een middeltoerige cilinder gaat het helaas nooit worden.
 
Ja ik weet het zelf ook niet voor mij lijkt het een on begonnen zaak... ik ga eerst maar een een polini hi speed vario er op zetten en een 17.5mm carb carbon membraan 17,5 spruitstuk yasunni r uitlaat. En dan eens kijken hoe hard ik ga ik denk dat ik de 90 wel aan tik hoor. Weet u toevallig in wat voor sproeier ik het moet zoeken voor de 17,5mm dan weet ik wat voor setje ik moet kopen. Het is voor originele cilinder en powerfilter.
 
Last edited:
Snap niet waarom je er een 17.5mm eronder gaat hangen.. Op dat blok doet het helemaal niks positiefs..

Waarom denk je dat 100cc maar een 17.5mm gebruikt en niet groter...

Die 90 op de teller kan je met dat blok prima halen met een 12mm carb.. Alleen je hebt dan wel een iets betere uitlaat nodig of een betere cilinder.
 
Zonder Yasuni r is 90 al mogelijk op de teller bij speedfight 2 als het om een LC type gaat


Ik kan je wel aanraden om gewoon de orginele uitlaat te behouden bij een peugeot, het gaat gewoon niet veel meer kracht of snelheid geven zoals bij een zip of aerox ofzo dus kan je beter je geld aan iets anders uitgeven dan een uitlaat
 
90 op de teller wel, maar echte 90km denk ik niet.

Je hebt inderdaad wel een LC cilinder nodig want die zijn sneller getimed als de luchtgekoelde.
Daarnaast de lagere vertanding en de snellere type peugeot uitlaat en goed afgesteld.

Een luchtgekoelde zal denk ik net de 80 op de teller aan tikken als de zelfde setup als hierboven alleen dan zonder de LC cilinder.
 
Back
Top