Wie kan Chrome spuiten ???

Phil_

Well-Known Member
Ellow

Wie kan Chrome spuiten in Belgie , Vlaams-Brabant ?

Ik heb het namelijk al gezien op internet ,maar wie weet een adres ? :)

Alvast Bedankt !!!
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet niet wat je precies bedoeld maar ik denk dat jij het chrome bedoeld dat je wel eens op een lamborghini murcielago , nissan silvia , bmw m3 ... hebt gezien . Dat kan je kopen bij xtremeracingparts in Tongeren , Limburg België . Dat is wel per liter en ook wel extreem duur . Je hebt er namelijk een speciale verdunner , 3x basislaag , 1l "chrome" verf , beschermlaag , vernislaag ... en zo gaat dat lijstje verder :) voor nodig .Ook moet je iemand vinden die dit kan spuiten . In ieder geval kosten ze op Alsacorp.com 259€ per liter zonder de basislagen enz ... Ik weet ook niet of je met een liter genoeg hebt maar ik denk van wel . Moest je een groot budget hebben moet je er ook wel nog rekening mee houden dat je ze moet laten spuiten ook (werkuren , huur van de spuitcabine ... )

Dit is wat je bedoeld ??

 
Yep ,dat bedoel ik ,hopelijk is het hier in Belgie minder duur dan in amerika :p

keer mailtje naar xtremeracingparts sturen ,bedankt !
 
Dat zelfs zonder kosten van de spuiter , die basislagen etc kosten echt veel hoor . En daar kan je niet zomaar van een ander merk wat van gaan gebruiken want je effect zal helemaal anders gaan zijn ;) Je kiest nu ook wel voor een van de allerduurste spuitwerken
 
het is wel mooier als echt chrome , zeker zo stevig, die lak wordt steenhard.
ik ken iemand die dat kan, daarl aat ik ook mijn frame spuiten.
 
Ik heb een prijs gekregen van €500 voor aleen voorkap en Lip = Niet te betalen dus :p

Deze mag dicht van mij ;)
 
Als je er mee op straat rijd word je volgens mij zo van de weg afgehaald.
Je mag maar een bepaald percentage zo spiegelend/chrome hebben toch?
 
Dat lieten ze ook een keer bij pimp my ride zien van hoe ze dat spuiten. Zitten idd erg veel lagen en vage shit door heen. Weet zo de namen niet meer te moeilijk om te onthouden als je dat snel ff ziet.

En dat je zo word aangehouden word vaker gezegt idd. Mijn Aerox bestaat uit een chome voorkap, zijschermen, underseat en de demper van mijn uitlaat is ook chroom kleur. Voor zover ik weer moet ik niet meer nemen...

Edit: Die BWM is wel geil : P
 
Aan je avatar te zien neem ik aan dat je een next hebt , daar kan je toch wel chrome kappen voor kopen ?

Ik heb bewerkte kappen , dus zou deze graag in chrome hebben

Maar dat gaat jammergenoeg niet door , een "gewone" kleur dan maar :p
 
koop chrome spuitbus... en probeer het zelf.
wordt het niets kan je altijd nog ander kleurtje erop doen
busje van 400/500 ML kost d8 ik 10 E ofzo van motip
 
Ellow

Wie kan Chrome spuiten in Belgie , Vlaams-Brabant ?

Ik heb het namelijk al gezien op internet ,maar wie weet een adres ? :)

Alvast Bedankt !!!

Hoi Phil,
Autoschade Goudswaard in Zwijndrecht (zuid-holland)
kan chroom spuiten zelfs in div kleuren.

Groetjes joke
 
Back
Top