wie is er allemaal naar masters of hardcore geweest? en wat vonden die ervan??

ik ben dus bij masters geweest en was echt uber bruut. en ik heb wel een paar mensen van forum gezien daar en kwil graag weten wie er ook zijn geweest en wat hij/zij ervan vonden. laat maar weten :p
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben geweest, vond t niet echt wat

Alles was slecht geregeld, de jassen, ingang (al hoewel ik met 20 min binne was) etc etc.

Moet wel zegge dat ze het geluid deze x goed in orde hadden :)

:W :W hellfish/producer :W :W

enigste wat me echt vermaakt heeft die avond :)
 
ben der ook geweest, anderhalf u buiten in de wind, regen en kou staan wachten. echt waardeloos, volgende x, als we nog gaan, dan gaan we later, dit sloeg echt nergens op:(
mja, geluid was goed, bediening enz ook, garderobe heb ik niks van meegekregen, geen jas bij. wc's waren ook ruk geregeld, veels te weinig. en het parkeergeld sloeg ook nergens op, magoed.
muziek was goed, wij kwamen bij dj paul binnen, was dus al meteen goed stampen. helffish en producer vond ik minder, maar de rest maakte alles eigenlijk toch wel een geslaagde avond.
vond de live-act van neophyte wel lekker, jammer dat ze van die auto's af moesten blijven...
 
nog niet naar hardcore feesten nee, wel naar Shockers (april vorig jaar) dat was wel lache, en nog meer feesten maar dat waren meer trance feesten.. ga ook misschien naar In Qcontrol binnekort
 
Ik ben er ook geweest ;) kvond het fcking nice vooral de sound.
Nog nergens zulke harde sound gehoord;) (geluidsniveau).
Maar kheb fucking 3 uur in die gvd kut rij gestaan voordat ik binne was!#@$#@ toen ging het ook nog eens regenen ;( toen had ik het best wel gehad...
Wel erg slecht geregeld deze x, vorige keren dat ik er ben geweest was het niet zo.
Het is wel zo dat ik deze x later was vertrokken, volgende x ga ik weer lekker optijd :) dan ben je ook wat eerder binnen denk;o
 
Jammer genoeg kon ik niet gaan, waren geen kaartjes meer:(
Maar vrienden van mij voden het goed, fijn geluid en de line-up was ook zeker goed! Alleen ook lange wachttijden in de kou regen en wind. Maarja er komen nog zat feesten:)
 
de muziek was zeker niet zacht :p . deze keer hadden ze podium anders geplaatst en het klapte er flink op. en je was idd zeker zo opgedroogt daarbinnen ;)
 
Masters of Hardcore

Hey Nicoz!
bounce.gif
Ouwe stuiterbal
bounce.gif

Je stond al zo strak als een bos uien in de rij buiten man :p
Ik vond het echt een super feest man :D
Muziek voelde je echt overal in de zaal :) Ging echt kk-hard tekeer daar binnen. Het werd wel een beetje warm idd. :p Maar gelukkig konden we zoveel gratis zuipen halen als we wilden wat mijn maat heeft een overdosis
xtc.gif
xtc.gif
xtc.gif
xtc.gif
xtc.gif
xtc.gif
gehad, dus die zat 4 uur lang bij ehbo te kwijlen met ogen half los... |(
Aan het einde was het wel beetje ranzig toen het begon te 'regenen' binnen
grazy.gif

Sets van Hellfish & Producer en Oublast en Masters of Ceremony waren echt
worshippy.gif


Foto's van onze bende...

Afbeelding%20028.jpg

Afbeelding%20029.jpg

Afbeelding%20030.jpg


Ps. mn maat heeft het wel overleeft en stuiterde, na van 1 tot 5 bij de ehbo gezeten te hebben, weer vrolijk als een stuiterbal in de rondte 8P
 
Originally posted by cokerunner
verlichting vondik btw ook wel klein btje tegenvallen...

nightmare was vetter :W

Nightmare was iid ook erg vet, maar ik had wel het idee dat de muziek hier wel harder stond dan in Rotterdam. Stijl was ook stuk ruiger dan bij Nightmare.
De spots gingen al om een uurtje of 1 uit omdat die ook voor zoveel warmte zorgden, was wel jammer want voor de rest van de nacht zijn ze niet meer aangeweest.
Sfeer vond ik bij Masters toch wel iets beter dan bij Nightmare omdat ik toen ook veel vechtpartijen had gezien :?
Masters was inderdaad master :W
 
Ik ben der ook geweest, Beursgebouw is idd een klote lokatie, maar ze hebben er zeker een vet feestje van gemaakt.. Kheb zelf ook 1.5 uur buiten moeten wachten, maar bij de gardarobe was al snel klaar :w, Geluid was zeker goed en heb me zwaar vermaakt :)
 
vet gaar man, ik kwam iemand tegen van het forum. maar ik weet niet meer wie.....`ik herkende hem van oisterwijk. beetje te van de kaart denk ik...
 
Back
Top