Wie Gaat er !

Klote, 'n goede vriend van me gaat wel, maar die dude met wie hij mee gaat ken ik niet zo goed... dus zal vast niet mee kunnen...

Maar die heeft wel een fucking mooie mooie bak... !!

Golf V5 goed uitgebouwd...
 
het is iig op tt circuit, zag het net nog bij Stapel op Auto's. Ik wil er wel heen, maar moet ook leren enzo:| Zal wel even kijken of ik tijd+auto heb. Of miles even lief aankijken;)
 
Hmm, das wel lekker dichtbij.

Maar ik weet niet of mijn scooter dan klaar is en ik weet niet of ik zin heb om met m'n scooter daan heen te gaan :|
 
Misschien ga ik ook wel ff kijken.
Maar de dag ervoor ga ik naar ahoy, Tractorpulling das wel weer genoeg PK's voor een weekend eigenlijk :p
 
Ik zou gaan met m'n pa (NSX SC) maar nu gaan we naar Zandvoort. Is dichterbij en 400m ipv 200m en we hebben een eigen pitbox.
 
Ik ga misschien.. Er was ook iets op zandvoort geloof ik die dag.. Maargoed, ik ga met de opperdrifter uit Waddinxeen (Knot), dus ik zie het wel als ik ga en waarheen. Hoor het dan waarschijnlijk de avond vantevoren.
 
ik snap t nog steeds niet... legale straatrace op een circuit 8P
maarre neej ik ga niet...
ik ben op de rallysprint in de waalhaven!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wat loop je nou te miepen, Sjoerd :D Ik moet ALTIJD ver rijden :)
hou jij je maar stil, de hoge noorden boys moeten altijd het verst rijden...

mn huisgenoot gaat ook, tlijkt mij opzich ook wel geinig, maar ik ga niet...
 
Oja nog ff voor de topicstarter: is de 206 van je pa getuned of is het in klasses ingedeeld ofzo want een 206gti is nou niet echt bepaald een kanon.. Niet dattie langzaam is ofzo dat ook weet niet, maar er is heel veel snellers, vind zelf de 206 ook geen echte gti eigenlijk..
 
Originally posted by mike
Misschien ga ik ook wel ff kijken.
Maar de dag ervoor ga ik naar ahoy, Tractorpulling das wel weer genoeg PK's voor een weekend eigenlijk :p

Tralalalala, wij gaan ff meeten. In het rennerskwartier kijk je naar een Dodge D 200 pick up, Two Wheel Drive dus, en daar zal ik bij zijn. Team Rattle and Hum. En dan moet je ff vragen naar Condoom, en dat ben ik dan :p
 
Back
Top