- Whehehe -

Prozhen

ghostrider-z
tja,ging net effe blazun op me aerox/
ik heb net 4x een polizei wagen achter me aan gehad,4x heb ik duzz das polizei eraus geblaasd
biggrin.gif
.Ik moet zeggen dat ze er wel van leren,ze werken nu beter samen,LOL.eheheheheh,stelletje klootzakken zijn het!
na 22:00 waren de wouten overall
frown.gif
hhhmmm,dat is raar....
Eerst kwam er een VOLVO achter me aan,toen een VW polo,toen een undercover rode vw polo en als laatst een POLIZEI BUS(WHAHAHAHA,IDIOTEN)
 
Advertisement - register to remove this

Een scooter staat niet op naam, dus aan dat nummerplaatje heb je nix, de verzekering geeft het alleen vrij bij ernstige misdrijven zoals een bankoverval ofzo
 
ze kunnen je idd pakken als ze je nog een x zien rijden, maar de verzekering gaat echt niet al die sjit aan de pliesie geven als je te hard reed.... De pliesie weet niet eens bij welke maatschappij dat ding verzekerd is, gaan ze zeker iedere maatschappij bellen om het te vragen. Denk na het zijn ambtenaren hoor...

Bad cop, no donut!
 
Volgens mij mogen ze je ook niet pakken als ze je nog een x zien rijden, want ze kunnen niet bewijzen dat jij het was die er "toen" vandoor ging en hun ver achter je liet
smile.gif
.

Zo gaat het iig met auto's wel, dus het zal wel niet kloppen (#T*&%^#%#^%)
 
Dat wat ruud zei is waar,Maak je geen zorgen,blaas weg voor de cops als het kan,laat ze maar je nummer noteren....
Is bij mij al 30x genoteerd
biggrin.gif
hehehe nog steeds hebben ze mij niet te pakken
biggrin.gif
 
Back
Top