wheelie yamah neo's lukt in eens niet meer???

ramle

Well-Known Member
Ik heb een yamaha neo's en ik kon altijd wel op me achterwiel rijden, maar nu als ik heb omhoog trek dan lijkt het alsof hij geen benzine meer krijgt als hij verticaal staat, maar ik kon het altijd en nu niet meer, ik rollers kijken,koppeling, niets raars te zien.

kan het meschien men luchtschroef zijn? daar heb ik mee gekloot maar daarna weer netjes terug gezet op 1.5 slag open.

hij wil trouwens ook niet meer stationair draaien aleen als ik men luchtschroef 8 slagen open doe (bijna eruit)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Nrg|XtReMe
carb vies, luchtfilter...

hmmzz.. luchtfilter? vies? of verkeerd erop? want ik heb wel gekeken of hij goed erop zat maar niet of ie vies was.

carb, hmmz.. ik zal ff kijken ik denk niet dat ik men carb eraf kan halen.. hij zit met een hele raare schroef vast

maar thanx voor de ideeen ik dacht ook in die richting
 
Originally posted by Lord of Panic


lucht die hij aanzuigt van plaatsen waar hij het niet moet aanzuigen.... bijv als je luchtfilter niet goed op je carb aansluit

of waar je carb in je spruitstuk gaat. Als hij daar valse lucht aanzuigt loopt hij ook heel brak.
 
Kan wel zijn ja, heb een keer me membraan vervangen, maar de pakkingen waren een beetje klote... toen trok ie ook enorm veel valse lucht en toen wou ie ook niet stationair lopen.
 
thanks

ok het probleem is voorbij :) het was men luchtfilter dat filtertje dat was helemaal doorweekt nat, er zat ook zand in enzo. ik droog gemaakt erin gedaan en hij liep perfect :) carb was nog goed schoon maar heb nog wel ff goed schoongemaakt.
 
Back
Top