Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.

Black Phantom

Senior Member
Eindelijk ik kan een wheelie met me brommer
ik heb er ff een filmpje van gemaakt samen met stefan (aeroxR)
Dus nou leek het me wel een leuk idee om hier de hele verzameling op te gooien.
Ik begin met mijn wheelie... Wie overtreft?
mzzl


edit:

link is goed dood tegenwoordig
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

zorg dan op ze minst dat ie het doet

en hier zijn mijne :

Hillie.jpg


hillie2.JPG


sorry ik heb ze niet kleiner... en hier zitten me mooie voorkapjes er nog op :'( miss you!
 
lol hij doet het. je kan het beter naar america's funniest home video's opsturen. dan verzinne ze wel eem leuke text erbij. zoiets:

1. he dit was het gas toch
2. nee volgens mij was deze het
3. ooooooooooooooooow kijk uit!

:p :p :p :p
 
haal die gele stickers eraffffff!!!! er is geen lelijkere plek dan daar! doe ze op de zijkant ofzo
 
kijk dat zijn wielies raz... die van black phantom..tsja.. eerst met je voeten op de grond dat ding ophoog trekken.. ik kan het geen wielie noemen.. :?

Wielie is met een vaartje ineens op 1 wiel gaan :)
 
Originally posted by Black Phantom
Ik trek dat ding toch echt niet omhoog hoor.....

mzzl

J0ngen...zo maak ik met mn citta ook makkelijk een wielie... je begrijpt toch wat ik bedoel ?!? Met mn phantom maakte ik nog mooiere wielies met polini giet en for race..
 
Originally posted by Black Phantom
Ik trek dat ding toch echt niet omhoog hoor.....

mzzl

trek dan is een wheelie als je je voeten niet op de grond heb staan. (en niet sjorren aan je stuur!)

is al een heel stuk moeilijker met dat ding van jou volgens mij
 
Wadze doet het goed... dat filmpje is zware jijts... wat is het.... koppeling laten schieten that's it.... dat lukt zelfs met een verrote kreidler ofzo... dat is niet moeilijk...

Zoals wadze... lekker hoog. ik weet alleen niet hoe hard ie reed. maar ja.... 180 cc.... :| 9||6
 
Wat is een wheelie? Gewoon onder het rijden gas geven en het stuur optrekken, en vervolgens los komen met het wiel, of egt op je achterwiel rijden? Want uhh, dat lukt me dus nie he, maar gewoon los komen van de grond is nie zo moelluk... Alhoewel ik tog wel het idee heb dat ik iets fout doe. Als je kijkt naar de wheelie pics op ST.net en dan bij die SR ofzow, zo fucking hoog krijg ik hem never, maar moet best kunnen tog?

Greetz Arthur
 
Een goeie wheelie is inderdaad dat je echt een stuk op je achterwiel rijdt. Ik kom / kwam helaas wel zo hoog, alleen bleef toen me gas hangen :( Gevolg, ik lag om m'n bek, achterkappen lagen ergens over het Zaailand verspreid :'(

Gewoon lekker vaartje hebben en dan woeizzz, gas voluit en beetje gewicht naar achteren gooien en (als je vermogen dat toelaat) dan komt je voorwiel lekkur van de grond af.:p
 
niet van mij maar wel van een maat van me is op de terugweg vanaf almelo genomen door een forum member dit is met 70km/u ototeller
1019977031-wheeliemike.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top