Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
Originally posted by SHaRP_EyE74
Ghehe check die gozer/gozerin aan het raam :p

das de buurvrouw van die maat van me die zat de hele tijd angstvallig uit het raam te kijken :p
 
hij was ook hoger alleen hij was te laat met het maken van de foto 0?

nee ik geef toe ik kan er gen tiet van maar dat zadel van die ice is onwijs glad daardoor ben ik er 2 keer (toen ie wat hoger ging) bijna afgepleurd :|
 
Originally posted by TomaHawk
nee ik geef toe ik kan er gen tiet van maar dat zadel van die ice is onwijs glad daardoor ben ik er 2 keer (toen ie wat hoger ging) bijna afgepleurd :|

als je echt achterop gaat zitten schuif je er idd makkelijk af :p
 
Zelfs met een standaard zip die 35 rijdt kan ik een wheelie maken :D

Geef mij een citta, puchje zeg het maar en ik trek hem achterover.... Moet je eens proberen:d..

heb met die zip wel de pizzadoos gesloopt mja
 
Originally posted by baeron tuynheck
Zelfs met een standaard zip die 35 rijdt kan ik een wheelie maken :D

Geef mij een citta, puchje zeg het maar en ik trek hem achterover.... Moet je eens proberen:d..

heb met die zip wel de pizzadoos gesloopt mja

=allemaal izie, gewoon lekker ver achterop zitten en gewicht goed naar achteren verplaatsen en dan krijg je zelfs een snorbrommer omhoog...... Zag laatst trouwens pizzabezorger op puchje die door de straat een wheelie maakte, zag er erg dom uit met zo'n pizzading achterop.:)
 
Filmpie: http://members.home.nl/anauta/wheelie.AVI
1020372101-et.jpg



1020372171-ter.jpg
 
Last edited:
Laten we dan gelijk stunt-foto-met-je-eigen-scoot-topic van maken :)

1019938112DAWSTOP.JPG

Stoppie, deze kon hoger maar dat deed ik maar niet
1019938124DAWJUMP.JPG

Af en toe ook leuk, crossen door het bos gewoon de bordjes MT parcour volgen:)
1019938136DAWBURN00.JPG

Burnout, ik had nieuwe cross band nodig
1019938146DAWBURN01.JPG

Klap Boem, lopen naar huis

Greetzz DAW
 
stoppie beetje fucked up foto maar het gaat om het idee

hogestoppie.jpg


ff gummen op het veilingterein

boydindebocht.jpg


boydindebocht2.jpg


fotoos van maurice

mousindebocht2.jpg


mousindebocht8.jpg
 
Ok schrap dit stukje maar, hier stond een reactie op hebo-earox maaruhhh de datums & volgorde zijn een beetje fucked up :s
 
Last edited:
Originally posted by TomaHawk
stoppie beetje fucked up foto maar het gaat om het idee

hogestoppie.jpg


Hmnz, ik heb 1x stoppie geprobeerd met m'n voeten naast de scooter ipv erop. Heb nog steeds last van bepaalde delen tussen m'n benen aangezien een SF zadel soms wat glad is, en de beenkappen behoorlijk hard.:rolleyes:
 
Heej speedfightdude! Nice wheelie!

Reed zonet achter een auto, en nou ben ik niet goed in wheelies maken, maar met behulp van een verkeersdrempel kom je een heel eind :) Dus ik dat doen achter die vent, gaat ie met zijn ruitenvloeistof lopen kutten, dus ik zat er half onder. Lul...
En de hele tijd 30 rijden en ik niet inhalen kunnen :)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Heej speedfightdude! Nice wheelie!

Reed zonet achter een auto, en nou ben ik niet goed in wheelies maken, maar met behulp van een verkeersdrempel kom je een heel eind :) Dus ik dat doen achter die vent, gaat ie met zijn ruitenvloeistof lopen kutten, dus ik zat er half onder. Lul...
En de hele tijd 30 rijden en ik niet inhalen kunnen :)

Thanx :W

Van zulke lui heb ik ook altijd last, echt k*t want ze denken jou wat te leren terwijl ze op dat moment zelf voor soms hele gevaarlijke situaties zorgen door dat 30 rijden en ander gedoe (bij jou dus ruitenwisservloestof, het zal maar net in je ogen komen, is echt f*cking raar spul). Maargoed, een tijd terug reed ik een stukje op de weg omdat het fietspad daar echt onbegaanbaar was, komt er ineens een aars in een busje in tegengestelde richting aanrijden. Hij begon eerst een keer te knipperen met z'n lichten, dat was van veraf. Toen hij 30 meter voor me reed ging hij ineens op mijn weghelft rijden en gaf gas. En maar gebaren en middelvinger uitsteken, maar ondertussen lag ik wel in de berm omdat ik hem moest ontwijken. Mja, je zal maar een motorscooter hebben en dat mensen zich zo gedragen :S
 
Vandaag ff gemeet met Aralfa, leuke pix gemaakt:

Ik, met stoppie
1020712574-wheelie.jpg


Aralfa, wheelie
1020712679-Aralfa%20wheelie.jpg


LX, wheelie #1
1020712807-WheelieLX.jpg


LX, wheelie #2
1020712851-WheelieLX2.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top