Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
Hier mijn wheelie....
Is wat brakke kwaliteit film (cheapass webcam)

Videotje: http://members.home.nl/anauta/wheelie.AVI
1020012768-Wheelie.jpg
 
Last edited:
Mja, wheelie wil zelfs met standaard scootur wel. Laatst ff geprobeerd met een slider van een vriend......tsjeez, die dingen roelen echt wat wheelies & stoppies betreft :) (voorderest is het niet meer dan een frame met banden+motorblok :s)
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Met een zippie kan je al een vette wheelie maken in onbegrenzde toestand. Die dingen zijn er voor gemaakt ofzo.

Ze zijn er niet speciaal voor gemaakt hoor, met de meeste standaard scooters valt wel een wheelie te maken.
 
Originally posted by LXSpeedfighterz


Ze zijn er niet speciaal voor gemaakt hoor, met de meeste standaard scooters valt wel een wheelie te maken.

runner met volle tank :)
 
Autowheelie van mn ex-Runner, was alweer hevig naar voren aan het leunen om niet te ver te gaan (ben niet zo'n wheelie-held)

runnerhoog.jpg
 
Die van mij was toch ook ok? (naja, hij was een beetje kort omdat er net een oto aankwam)

Zal strax nog ff meer filmpjes maken met digicam van m'n moe ipv. me cheapass webcam, maar het is nu K*Tweer :|
 
Last edited:
Originally posted by h3nk0wZ
Het kan zelfs met een ICE :W Stoppies gaan ook wel lekker :)

wat d8 je van een standaard dragster...hier zijn er mensen die het voor elkaar krijgen :?8P
 
met een ice kan ik het ook vanmiddag ff gemaakt op de ice van een maat van me. die dingen rocken echt man:

wheely.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top