Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
jaja k leef nog maar me zippie is verkocht voor 600 :) wat k wel leuk prijsje vond maar van de week nog even een wheely gemaakt alleen geen foto´s .
zit wel te twijfelen of k weer een scooter koop voor de zomer maar hou het nu nog even bij me 306 xsi :W
 
koop die runner van michiel ! haha
heb je je oude scooter weer terug :p

nog een nieuwe foto:
 
Last edited:
Ja mensen, het wheelie goedoe is voorbij voor mij,..
Ik heb namelijk mijn scooter verkocht gisteren voor veelsste veel geld
Hij stond al een half jaar te koop ofzo, en toen belde iemand ineens dat hij hem op wou komen halen hoor xxx euro, dusja toen heb ik dat maar gedaan

Nu moet ik nog even kijken, of ik een andere scooter koop of dat ik het opzij zet voor een auto over maandje begin ik namelijk met lessen,...

Vanaf nu worden het dus powerwheelies met de reeZz scooter:W
 
idd beter ga je voor rijbewijs, heb vandaag ook mijn theorie gehaald (1 fout :D) en praktijkexamen al aangevraagd maar moet lang wachten :(
 
Een maat van me

44959p4.jpg



Van ong 6 meter
 
Vrijdag ff wheeliebar bakken en wat sliders :p. Klote ding verzuipt hem in het begin waardoor ik niet langzaam kan wheelien en niet chil de bochten door kom... Iemand een metrak*t uitlaat kopen? :p
 
zet er dan is een filmpje op van dat die 6 meter zo doet.

ik ben ook wel benieuwd dat ie 6 meter doet:p... of hij gaat 50 km per uur... dan heb je 6 meter ook snel afgelegd:p... dan is het niet echt een kunst aan...

maybe kan ik die nohanders binnekort ook iets van oneindig.... moet alleen ff iets goed bedenken kwa voetrem :7
 
haha :D dat zei sebas ook al, dat je echt volgas moest geven, koppeling laten springen, en het voorwiel op een trampoline zetten ofzo.
 
jaaa dat klopt... maar jur die leste nog op een best degelijke motor... als je de mijne zag (en vooral de staat waarin) dan lach je me finaal uit!! een honda cb 250 met 18 pk en een top van 118 km/h 8P8P

oooh en ik ben trouwens vandaag geslaagd voor de mensen die het nog niet wisten.... maar ik blijf nog wel een tijd op men scooter stunten hoor (om het ontopic te houden:p)
 
Ja ik les opzich ook nog wel op een net motortje... honda cbf500... maarja t blijft een lesmotor en lesmotors zijn gaar :')

Maar gefeliciteerd :W ben echt jaloers :*

Ohja ik mag 8 mei avb doen, en moet mijn theorie nog x halen anders kom ik daarna nog niet verder :p
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=YDtjhk862S0"]YouTube - Aerox_jonne Nohanded wheelie[/ame]

hoe doet hij dat?:?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top