werkt een ixil uitlaat onder mijn aerox zonder begrenzers

Status
Not open for further replies.

mike

Home is where tha dogg is
heej allemaal
ik ben net aangemeld en heb een vraagje in mijn nieuwe aerox (2001)zit een uitlaatprop
die er niet uitkan (is me verteld)
nou wil ik een andere uitlaat maar niet te extreem ik hoorde dat een ixil wel wat is klopt dit???? mzzls
 
Advertisement - register to remove this

Die prop is er wel degelijk uit te halen. Koop sowiesow geen Ixil, koop meteen iets beters (mijn metal bijvoorbeeld
wink.gif
) Als je goedkoop wilt kun je maybe zelfs beter een Giannelli GSP of een Tecnikut Next (gadverdamme) halen
 
ow mij is verteld door de dealer dat er aan
passingen zijn gedaan om dat te voorkomen
maar goed geen ixil dus 8-(
ik dacht aan een nrx ofzo
nou ja we zien wel
allerhande tips zijn welkom hoor tnx
 
WAAROM NR-NIX?! Elke droeloe met aerox koopt nr-x, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Koop Yasuni R, Bidalot, For Race, Yasuni Z, uhm meer kan ik niet op dit moment bedenken 8-]

------------------
Aerox 2000 - Hebo 70cc Racing2,Yamashi krukas(12mm pen),21mm Dell'Orto carb.,Kartfilter,Malossi PowerBox Viton,Malossi TC-Unit,EVO transmissie Set,MHR KevlarBelt,evo 2G kopp.,Malossi (rechte) vertandings-set,Yasuni R Uitlaat.
 
Ja juist Scootin, was ook mijn bedoeling om "droeloe" neertezetten. Die dewd hierboven denkt meteen aan een NR-Nix, komt vast omdat ie de Scootin heeft gelezen :r :r.
 
ok ok de boodschap is duidelijk
maar een nr-nix ghe ghe is wel goed toch
ik had wel een mooie bidalot gezien(met blauwe demper) past mooi bij me scoot 8-))
maar werkt die op een orgineeltje???
enneh what the f**k is nou weer :r
sorry pas nieuw hahaaha
en hoe krijg je die smileys in je message
 
Originally posted by mike:
ok ok de boodschap is duidelijk
maar een nr-nix ghe ghe is wel goed toch
ik had wel een mooie bidalot gezien(met blauwe demper) past mooi bij me scoot 8-))
maar werkt die op een orgineeltje???
enneh what the f**k is nou weer :r
sorry pas nieuw hahaaha
en hoe krijg je die smileys in je message

Ja Bidalot doet et goed onder 50cc std. en ook wel op 70cc.
 
Bidasnot is niet zo goed als de NRX hoor, neem liever iets anders. Die bidalot zorgt voor een top van iets van 85 (echt he), trekt wel lekker op, maar niet supersnel.

SvR
 
een bidalot laat een NRX ver achter zich! terkt beter op dan een NRX en heeft een hogere top. Ik ging een aerox gewoon over en nu met mijn 70 cc werkt hij ook uitstekend! vooral de acceleratie
 
Samba doet het ook zeer goed op standaard cilinder maar als je later nog 70cc ofzo wilt hebben kun je beter een for race kopen ofzo zijn wel wat duurder maar ja dan heb je ook wat
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
krizzz
nou ja waar slaat dat op als je nix beters weet te melden onthou je dan van commentaar
ik stel een serieuze vraag en verwacht geen kleuter geleuter als antwoord
en ja ik ben net nieuw so what
mad.gif
mad.gif


{Prozhen edit}: Moet je poepen ofzo(
mad.gif
)? Krizzz had het over de reply van NightCraw en niet over jou vraag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top