This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Werkt deze begrenzer op sr2000 morini

Hi, ik zag bij scoots.nl (brommerhoek vink) een begrenzer staan bij de onderdelen voor sr2000 morini. Dit is hem :

Toerental begrenser scooter variabel, aktivering uitschakelen d.m.v. inbrengen morse code middels het inknijpen van de achterrem.
(Niet toepasbaar op Chipkey versies van Peugeot en Malaguti.)

Die snelkoppeling maken lukt me helaas niet.

Hij staat bij --> tuningparts en dan --> srlc (2000 motor) en dan --> toerenbegrenzers.

Ik hoorde nml. dat er geen begrenzer op morini kon.
Werkt deze wel op de morini??

Als dat niet zo is, weet iemand dan hoe ik hem wel kan begrenzen (niet dmv. varioring er weer in ,maar bijv. een andere cdi, of hoe zoiets ook heet. (Bij scootparts staat zo'n dingetje : 55-9679 TC Unit Malossi 85,00 euro.
Ik hoop dat iem. iets weet.

Alvast bedankt.

begrenzer werkte wel op mijn sr2000, was wel ander merk btw. Maar met 70 set up werkt ie niet meer. Std cil, andere auspuff, en carb, werkte hij nog wel.

Wow, van welk merk is die dan lennox?
En waar is die te koop. Zou de pinasco met afstb. het doen op orig.50cc met andere uitlaat en carb enzo??
Ik ben toch niet van plan om deze scooter echt op te voeren.
Alleen Yasuni r,17,5,multivar,delta clutch,evt. andere membraa(m)(n) .Dus dan wil die ook wel op die van mij neem ik aan??
Of is het zo dat "alle" begrenzers het wel doen op sr2000 mits ze redelijk orig. zijn dus alleen andere uitlaat en carbje?

Heftig Elke keer 89euro boete is ook sheit.

Ai wel veel vragen

volgens mij was het merk creco albert. K had m alleen niet met afstandsbediening, maar met een pinnetje (trok ik eruit, en dan was ie begrensd)

3 x op rollerbank gestaan met: Polini funky uitlaat, 17,5 DO carb. Normaal gesproken 1,9 kw ----> maar 2 x onderuit gekomen (hier zijn ze niet zo snugger, volgens politie was alleen mn demper niet orgineel 8P )

verder weet ik niet of alle begrenzers ok zijn, k heb r maar 1 getest en die was gewoon goed. Maar met een 50 cc houden de meeste het wel.

gegroet,

Lennert

{!Ik heb er ook een en al verschillende geprobeerd...

MAAR ER IS GEEN ! BEGRENZER VOOR SR2000 morini die (goed) werkt. Ik ben aan het proberen zelf iets te maken. Zodra ik het af heb hoor je het wel.

P.s. 1 begrenzer werkte wel, maar toen ze hem op de rollebnk zette stotterde hij heel erg en na 1 minuutje hoorde je poef :| . Toen draaide de meter veel verder door op de rollebank.
Klote juten lache!!!! Ik natuurlijk niet...>>>>115 euro |(