Werkplaatshandleiding Mash Fifty

Pinootje

Active Member
Hallo, misschien hoort deze vraag hier niet helemaal thuis want betreft een brommer en geen scooter, maar ik waag een poging. weet iemand een werkplaatshandleiding te vinden van een Mash Fifty? Heb zo’n brommer gekocht (althans mijn zoon) en wil even opzoeken wat bv de klepspeling mag zijn e.d.
de gewone handleiding heb ik al gevonden. Misschien jij @Sparky ? Jij bent dacht ik nogal actief met service-manuals?
 
Advertisement - register to remove this

Meestal niet, maar wat je wel kan doen is een brommerzaak opbellen die jouw type brommer verkopen en dan vragen of je doorverbonden mag worden naar de werkplaats en vragen wat zei aanhouden qua kleppen.
 
Zowel de E3 als E4 variant heeft als koude klepspeling:

Inlaat: 0.06-0.08
Uitlaat: 0.10-0.12

Motorblok is de 139FMB-B 50cc 4 takt.
Heb geen idee wie de fabrikant is en van een service manual is al helemaal geen sprake, enkel owner handleiding.
Kijk eens welke letters er voor de cijfers 139 staan, staat op het motorblok.

Ik vermoed dat deze van Hanway afkomstig is...?
 
Last edited:
Ik vermoed dat deze van Hanway afkomstig is...?
Klopt.
Dit blok 139FMB zit ook onder de Hanway Caferacer, BTC Caferacer en Sachs MadAss. Taiwanees blok en zover mijn search skills reiken :) is er voor het blok 139FMB geen werkplaatshandboek te vinden. Ook niet bij Hanway zelf alleen wat service manuals, zelfde geldt voor alle Caferacer types BTC/Hanway.
@Pinootje je zult het voorlopig met het Sachs MadAss handboek moeten doen.
sketch-1591811678411.png
 
Back
Top