Werking vliegwiel buzetti sleutel?

Yannixx

Well-Known Member
Ik heb een vliegwiel blokkersleutel gekocht van buzetti.
Deze ziet er zo uit.

01385504_hi.jpg


Hoe moet ik deze monteren op mijn koppelingshuis?
Tussen deze gaatjes of daarachter?

188968_m.jpg


Het is dringend.

Mvg, Yannixx
 
Advertisement - register to remove this

heb dit net even getest omdat ik binnekort een koppelingssleutel moet kopen omdat men vsnaar versleten is (en mn scooter dus voor geen meter meer optrekt).

je kan maar 1 van de 2 "haakjes" in het huis krijgen de sleutel is gewoon te groot voor de 2de + dat het koppelingshuis tever uit het carter komt dus het is onmogelijk deze vast te zetten en te blokkeren.

nou was dit wel een mina hori maar vanachter zijn deze net hetzelfde als een verticale als ik me niet vergis.
 
Je kan 1 van die tandjes tussen het rondje van je koppelingshuis steken.

Lees voor je post..

En dit is niet de correcte sleutel, dat weten we ondertussen al
Wat ik gewoon wil zeggen is dat ik 3 keer mijn trekveren heb vervangen gistere op deze methode.
En het lukt wel, 1 tandje erin en vast steken links vanonder aan het carterdeksel.
 
oh sorry verkeerd gelezen :)
zal het morgen nog een keer proberen

het is idd niet de juiste methode maar als je 10euro kan uitsparen daardoor kan het de moeite wel eens waard zijn het te testen. ;)
 
Moet gewoon kunnen, als die versleten is is die zelfs nog wat dunner. Als je je koppeling inknijpt en je snaar zakt zou die daar ook moeten blijven liggen dus daar heb je weinig aan, je koppeling (buitenkant) wordt sowieso niet kleiner ofzo als je de helften uit elkaarduwt (of samenknijpt, hoe je het bekijkt) dus heef tuberhaubt geen zin.

Gewoon je snaar van je krukas afhalen en dan, evt met wat draaiende bewegingen, over het koppelingshuis ed heenschuiven
 
Back
Top