Welken uitlaat

rick Beta

Well-Known Member
Hallo,
ik wil wat meer gaan testen met uitlaten onder mijn ark (mina hori), momenteel draait de setup 13,4 pk
Barikit 47,6
TJT f1/gruppo b!?
21 mm polini
hpi
etc.
Hij draait zijn top vermogen op 12,5 toeren.
welke uitlaten zijn dan interesant om te testen en eventueel te kijken of er wat meer valt te krijgen,
C16? c20? c21? polini evo3/4? roost 70?
of heeft iemand anders uitlaten aan te raden?
of eventueel een tuner met testbank die uitlaten heeft liggen om te testen, alle ideeen en adviesen zijn hartelijk welkom.

mvg
 
Advertisement - register to remove this


Wellicht heb je hier iets aan, cilinder die ze gebruiken is wel wat laagtoeriger dan die jij hebt maar misschien wel intressant om te lezen. Ze hebben ook nog meer blogs op hun site. Moet je even goed zoeken.

De uitlaat die je nu hebt ligt tussen de yasuni R en C16 in.
Zou dan een C16 proberen. DDL tuning in Klaaswaal heeft zelf uitlaten ontwikkeld voor een setup die jij hebt. Prijs ligt rind de 350 euro. Je zou hun even kunnen bellen, ze hebben ook een testbank dus misschien kan je de uitlaat daar op de bank testen, als dit niet te ver is voor jou natuurlijk met de afstand.
 

Wellicht heb je hier iets aan, cilinder die ze gebruiken is wel wat laagtoeriger dan die jij hebt maar misschien wel intressant om te lezen. Ze hebben ook nog meer blogs op hun site. Moet je even goed zoeken.

De uitlaat die je nu hebt ligt tussen de yasuni R en C16 in.
Zou dan een C16 proberen. DDL tuning in Klaaswaal heeft zelf uitlaten ontwikkeld voor een setup die jij hebt. Prijs ligt rind de 350 euro. Je zou hun even kunnen bellen, ze hebben ook een testbank dus misschien kan je de uitlaat daar op de bank testen, als dit niet te ver is voor jou natuurlijk met de afstand.

Dankje, zeker informatief idd.
Ga denk ik eens horen bij ddl wat mogelijk is, alleen jammer dat t zon end is.
mocht iemand een ervaren scooter tuner weten in omgeving achterhoek laat het maar weten.

Hoe bepaal je eigenlijk welke uitlaat je wilt, buiten t testen op de bank ofc.
maar bedoel kijk je naar de toeren van je cilinder of welke karakter je eruit wilt hebben?
en buiten de c16 wat zou nogmeer interesant zijn kwa uitlaten? vind het altijd leuk om met wat aparts te rijden, zoals nu met mn tjt.

miss leuk om te zien, dr grafiek van de setup.
 

Attachments

  • 194cbe64-d1e2-4757-b745-63cffd8cb65d.jpg
    194cbe64-d1e2-4757-b745-63cffd8cb65d.jpg
    160.2 KB · Views: 8
Stage 6 R1200 kan je ook proberen. Heb alleen wel eens gelezen dat die kwalitatief niet al te best zijn.
Goede scootertuners zijn er niet veel meer in NL.

Hoe je het precies bepaald welke uitlaat het beste presteerd weet ik niet precies, het is voornamelijk testen met verschillende uitlaten. Dit is alleen zeer prijzig als je ze allemaal aan moet schaffen.
Op het forum is zeer veel informatie te vinden.
 
Stage 6 R1200 kan je ook proberen. Heb alleen wel eens gelezen dat die kwalitatief niet al te best zijn.
Goede scootertuners zijn er niet veel meer in NL.

Hoe je het precies bepaald welke uitlaat het beste presteerd weet ik niet precies, het is voornamelijk testen met verschillende uitlaten. Dit is alleen zeer prijzig als je ze allemaal aan moet schaffen.
Op het forum is zeer veel informatie te vinden.
dankje!

er is zeker veel te vinden maar soms niet genoeg informatie, en niet niet voor deze cilinder en vergelijken met een andere cilinder is lastig aangezien er vaak geen toeren en etc bij worden vermeld.

denk toch dat ik een keer ddl ga contacteren of er wat mogelijk is.
 
Back
Top