welke zuigerstop

Advertisement - register to remove this

....Beter een Vario blokkeer sleutel aanschaffen .
Met een zuigerstop kan je schade aanbrengen aan je zuiger , en drijfstang.
Afmeting van je rollen zijn : 16 x 13
 
....Beter een Vario blokkeer sleutel aanschaffen .
Met een zuigerstop kan je schade aanbrengen aan je zuiger , en drijfstang.
Afmeting van je rollen zijn : 16 x 13
ik wil een afstelrollenset kopen. van welke maat tot welke maat is zou ik moetten hebben? alles is origineel op de uitlaat na waarvan ik dus niet weet welke het is en zou ook niet weten hoe ik dit moet opzoeken.
 
....Beter een Vario blokkeer sleutel aanschaffen .
Met een zuigerstop kan je schade aanbrengen aan je zuiger , en drijfstang.
Afmeting van je rollen zijn : 16 x 13
kun jij mij ook vertellen welke trekveren ik moet hebben? want daar zijn verschillende lengtes in dacht ik. originele koppeling. bedoel dus niet welke kleur trekveren.
 
..Normaal gesproken zit je aan de 8,5 gram p/stuk, misschien i.v.m andere uitlaat wat hoger.

Volgens mij zijn de lengte voor 50CC trekveren gelijk.
 
..Normaal gesproken zit je aan de 8,5 gram p/stuk, misschien i.v.m andere uitlaat wat hoger.

Volgens mij zijn de lengte voor 50CC trekveren gelijk.
weet u of de afstelrollerset of trekveren en die universele stang in een standaard scooterzaak te verkrijgen zijn ? kan geen een webwinkel vinden waar ze die 3 dingen hebben
 


Alleen bij speedfight 2 heb je daar niks aan, omdat je die gaatjes niet hebt in de voorste half poelie..

Hij heeft een blokkeer plaatje nodig met 3 tandjes erop..

https://www.easyparts.nl/Variateur-...Variateur- & Koppeling-sleutels)-p181978.html

Deze dus..

Om het ijzeren staafje moet een pasbusje van je carterdeksel op. En dan past hij precies op de plek waar het pasbusje in moet.. Beiden even vast zetten met 2 vijsjes.
 
weet u of de afstelrollerset of trekveren en die universele stang in een standaard scooterzaak te verkrijgen zijn ? kan geen een webwinkel vinden waar ze die 3 dingen hebben


Elke rollenset met de maat 16x13 8,5 grams voldoet.. Al is een duurdere set net iets betere kwaliteit, maar het gaat beide een keer kapot..

Trekveren word moeilijk. Aangezien je een originele complete koppeling van peugeot aanschaft waar die trekveertjes al in zitten.. Deze originele trekveren zijn niet los te krijgen helaas..

Een alternatief zijn de aftermarket trek veren.

Ik heb zelf eens een goede ervaring gehad met de OMEGA GOUD trekveren voor PIAGGIO (zijn ook te gebruiken voor peugeot)

Maar om erachter te komen wat echt goed is zal je dit zelf moeten testen..

Misschien kan je eens malossi wit proberen, of iets van een ander merk zoals doppler..

Anders kan je beter eens een complete koppeling proberen van RMS.. De versie die verlichten koppelings benen hebben.
 
Back
Top