John New guy in town... 2 May 2008 #1 OI, Wie kan mij vertellen welke zuigers er in een 2fast (pia) passen? Ik hoorde dat een speed zuiger past? En wat is de beste keus? Alvast bedankt
OI, Wie kan mij vertellen welke zuigers er in een 2fast (pia) passen? Ik hoorde dat een speed zuiger past? En wat is de beste keus? Alvast bedankt
John New guy in town... 2 May 2008 #3 René S. said: evo en pro race Click to expand... Ok dank je Upvote 0 Downvote
xiphos 6,791 @ 150m 2 May 2008 #4 Meeste rijden toch ook met speed zuiger? Ik zeg gewoon std zuiger die erin hoort Upvote 0 Downvote
John New guy in town... 3 May 2008 #5 xiphos said: Meeste rijden toch ook met speed zuiger? Ik zeg gewoon std zuiger die erin hoort Click to expand... En waar wou je die vandaan halen??? Ik ga niet wachten op een zuiger uit Italie. Ik wil graag op damwoude weer aan de streep staan als het kan. Maar idd waarom geen speed zuiger Rene? Upvote 0 Downvote
xiphos said: Meeste rijden toch ook met speed zuiger? Ik zeg gewoon std zuiger die erin hoort Click to expand... En waar wou je die vandaan halen??? Ik ga niet wachten op een zuiger uit Italie. Ik wil graag op damwoude weer aan de streep staan als het kan. Maar idd waarom geen speed zuiger Rene?
DennisG 2f4r 3 May 2008 #6 John said: En waar wou je die vandaan halen??? Ik ga niet wachten op een zuiger uit Italie. Ik wil graag op damwoude weer aan de streep staan als het kan. Maar idd waarom geen speed zuiger Rene? Click to expand... indd wil ik ook wel weten, rij namelijk ook met een speed zuiger Upvote 0 Downvote
John said: En waar wou je die vandaan halen??? Ik ga niet wachten op een zuiger uit Italie. Ik wil graag op damwoude weer aan de streep staan als het kan. Maar idd waarom geen speed zuiger Rene? Click to expand... indd wil ik ook wel weten, rij namelijk ook met een speed zuiger
xiphos 6,791 @ 150m 3 May 2008 #7 John said: En waar wou je die vandaan halen??? Ik ga niet wachten op een zuiger uit Italie. Ik wil graag op damwoude weer aan de streep staan als het kan. Maar idd waarom geen speed zuiger Rene? Click to expand... Ik heb mijn zuiger bij Karsemeijer gehaald Upvote 0 Downvote
John said: En waar wou je die vandaan halen??? Ik ga niet wachten op een zuiger uit Italie. Ik wil graag op damwoude weer aan de streep staan als het kan. Maar idd waarom geen speed zuiger Rene? Click to expand... Ik heb mijn zuiger bij Karsemeijer gehaald
René S. 6.26 3 May 2008 #8 Speed en evo zuigers zijn toch verschillend?? Orginele zuiger is zelfde als evo en pro race zuiger, vandaar. En pro race zuiger is wat goedkoper Upvote 0 Downvote
Speed en evo zuigers zijn toch verschillend?? Orginele zuiger is zelfde als evo en pro race zuiger, vandaar. En pro race zuiger is wat goedkoper
ChrisR Fred Motoren 3 May 2008 #9 Bolling van de zuigers is anders, en origineel zit er idd een evo of pro race zuiger bij Upvote 0 Downvote
Dragspert Bob, maar nu #13 3 May 2008 #10 offtopic: Gaat helemaal stuk om de handtekening van Chris XSH-capsones8P Ontopic: Met Chris eens Upvote 0 Downvote
John New guy in town... 3 May 2008 #11 ChrisR said: Bolling van de zuigers is anders, en origineel zit er idd een evo of pro race zuiger bij Click to expand... Ik had er anders geen Evo of pro race zuiger bij. Geeft verder niet maar dan weet ik welke ik gewoon haal Upvote 0 Downvote
ChrisR said: Bolling van de zuigers is anders, en origineel zit er idd een evo of pro race zuiger bij Click to expand... Ik had er anders geen Evo of pro race zuiger bij. Geeft verder niet maar dan weet ik welke ik gewoon haal