Welke zuiger op Team

Smaranello

old; FST Team Slider
Ik rijdt nu met RsB max tuned Team 70

Hiermee reed ik met een Athena Dome pen 10 zuiger, maar hier is lastig aan tekomen. Ik zag ook Stage6 zuigers en had er wat over gelezen, maar kan een stage6 zuiger in een Team, zoja welk type dan ?

Of misschien andere (goedkopere dan Team) zuigers?..

Alvast erg bedankt..
 
Advertisement - register to remove this

stage 6 zuiger = athena zuiger! (staat athena in zelfs)
een evo zuiger is denk ik ook niet wat je zoekt, aangezien je dan aanpassingen aan je kopt zult moeten maken en het ook even duur zal zijn ongeveer als een team zuiger,
ik reed zelf altijd met airsal zuigers, ging prima, maar veel mensen keuren het af, aangezien airsal zuigers geen super dingen zijn
moet je zelf afwegen ;)
 
jules_w88 said:
een evo zuiger is denk ik ook niet wat je zoekt, aangezien je dan aanpassingen aan je kopt zult moeten maken en het ook even duur zal zijn ongeveer als een team zuiger
uuuh :? evo zuiger is nagenoeg identiek aan een Team zuiger hor, ken makkelijk een evo zuiger in. Die zijn makkelijk te krijgen en in pen 10...tja en als ze wat duurder zijn...dan had je niet aan een team cilinder moeten beginnen =)
 
de stage 6 zuiger is toch met een vlakke kop? (de racing versie)

en die goedkopere voor de stage 6 ovaal is dacht ik met een lichte bolling?

en een team zuiger, heeft die een lichte bolling (zoals EVO) of is het
toch eentje die vlak is? zoja gaat er een stage 6 racing zuiger in toch ?
 
A-Bizar said:
gaan we grappig doen :?
Houd die reacties even achterwege aub ;)
"domme" is wat anders dan "dome" als je dat nog niet door had.


waar of wie spreekt van domme? ik weet ook wel wat ie
met dome bedoelt!

en Bart heeft gelijk, maar ik had gewoon bevestiging nodig
van nog iemand anders!

anders had Smaranello maybe een Stage6 racing (flat) zuiger gekocht
 
Mja ze raden mij bij v/d Kruijs (euroscooters) aan om wel een Stage6 zuiger te nemen op de vraag welk type ik moet nemen, dome... ze zeggen de ET166KO maar is dit niet een flat zuiger dan ?
 
Back
Top