Welke Windows gebruik je

Welke windows gebruik jij

  • Windows XP

    Votes: 46 56.8%
  • Windows NT

    Votes: 1 1.2%
  • Windows 2000

    Votes: 11 13.6%
  • Windows 98 of ouder

    Votes: 22 27.2%
  • geen Windows maar Linux

    Votes: 1 1.2%

  • Total voters
    81
Advertisement - register to remove this

Mac os X 10.1.5

Wil niet lullig doen tegenover alle windowns mensen hier, maar ik vind na lang met windowns te hebben gewerkt, mac toch het betere bestuurrings systeem hebben. Nou krijg je weer het standaard gezeik van, bleee, kut systeem,kan er geen spellen op spelen. Maar dat zijn de mensen die er nog nooit mee hebben gewerkt.Je kunt er zeker spellen op spelen, alleen kan je er een beetje moeilijk aankomen(bestellen uit de vs)

desktop_1.jpg
 
Ik HAD Millenium Edition, zart bij de computer en liep dus écht elke dag 4 keer vast (vast in de trant van geen reactie meer opnieuw op moeten starten).

Toen heb ik ff kopietje van XP professional edition erop gezet, en vanaf toen heb ik em nooit meer opnieuw moeten opstarten omdat ie vast liep :) Verder doen bij mij de meeste spellen het nog (GTA3 is echt vet :) ) maar ik had eigenlijk een NT systeem nodig voor een tekenprogramma dat ik wou draaien dat niet werkt op 95 enzo.

Hmm waarom reageer ik hierop, is idd een redelijk loo topic :D
 
Originally posted by lenno
XP draait hier al maanden probleemloos en ik ben er gelukkig mee zo :)
van hij liep bij mij om de haverklap vast.. echt zo vet irritant... en me flash en IE deden het vaak niet

En hugo mag het toch wel vragen... als het je niet interesseerd.. dan kijk je toch lekker niet
 
Originally posted by ukiepucki
Mac os X 10.1.5

Wil niet lullig doen tegenover alle windowns mensen hier, maar ik vind na lang met windowns te hebben gewerkt, mac toch het betere bestuurrings systeem hebben. Nou krijg je weer het standaard gezeik van, bleee, kut systeem,kan er geen spellen op spelen. Maar dat zijn de mensen die er nog nooit mee hebben gewerkt.Je kunt er zeker spellen op spelen, alleen kan je er een beetje moeilijk aankomen(bestellen uit de vs)

desktop_1.jpg

Hou op man. Je weet niet waar je het over hebt...Qua allround stabilliteit OK...Voor de rest zuigt MAC/OS aan alle kanten...Maar laat de discussie maar achterwege...
 
ik heb op een computer me staan en die is nog nooit vastgelopen ofzow dus of degene die hem installd is gewoon achterlijk of heeft gewoon brakke troep in zijn pc
 
Ik draai hier Xp, 2000 en 98.
Xp bevalt vrij goed, 2000 blijft natuurlijk ook nog altijd zwaar rulen. Verder is ME echt een zuig OS, vette memory leaks enz. enz.
Ik heb hier ook nog een machine staan waarop ik Linux en LindowsOS draai. Voor de mensen die LindowsOS niet kennen, neem eens een kijkje op: http://www.lindows.com

Greetz
 
Back
Top