This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke Variorollen moet ik halen 2022 vespa sprint 50cc brom om sneller optrekken?

Kees1223

New Member
Ik heb sinds kort een scooter het is een vespa sprint 2022 i-get 4t 50cc brom. Hij heeft iets van een andere ecu waardoor hij 54 kmph loopt. hij is begrenst alleen trekt hij echt heel langzaam op. Ik hoorde dat je dat kon oplossen met andere variorollen. Er is motorisch niets mee gedaan behalve dus volgensmij de ecu zodat hij 54 kmph loopt. Hoeveel gram moeten ze zijn zodat ik het meeste eruit haal en dat ze sneller optrekken. Ik heb ook een jm tuning uitlaat besteld ik weet niet of dat ook helpt. en zijn er nog andere makkelijke dingen om hem sneller te laten optrekken? ik hoor het graag allemaal. Danku

Uirlaat gaat niet helpen. En rollen zou je een gram minder moeten proberen dan wat er nu in
Oke, Ik had opgezocht en er stond dat er strandaard in een vespa 6.5 gram zat. Dus dan 5.5 gram rollen? Kan je dat ook op de rollen zelf zien? En zijn er nog andere relative makelijke manieren om hem sneller te maken? Dankjwel!

Op nieuwe Malossi rollen bjjvoorbeeld staat het wel maar na 100km is dat al niet meer te lezen. Je kan bij action een grammenweegschaaltje halen voor 3 euro. Leg alle rollen erop en deel door 6. En ik zie dat het een i-get is en die kun je niet echt lekker opvoeren, en wat er mogelijk was was vrij duur voor zover ik heb gehoord