Welke Vario.?

Green_Aerox

Well-Known Member
He.

Ik heb een Aerox met std 50cc. 12mm carb. en onbegrensde uitlaat nou wil ik een andere vario voor sneller optrek ik heb nou al best wel snel maar ik wil nog snellere optrek hebben topsnelheid maakt niet zoveel uit welke vario zal ik nemen.. ?
 
Advertisement - register to remove this

He.

Ik heb een Aerox met std 50cc. 12mm carb. en onbegrensde uitlaat nou wil ik een andere vario voor sneller optrek ik heb nou al best wel snel maar ik wil nog snellere optrek hebben topsnelheid maakt niet zoveel uit welke vario zal ik nemen.. ?

9 rollen vario van polini zou ik nemen rijdt echt overheerlijk en het slijt voor geen meter
 
of gewoon je originele houden als je een andere vario wil om sneller op te trekken ;)
een andere vario helpt daar echt niet bij..
het afstellen is alleen wat makkelijker omdat het toerenverloop anders is..
dus hij is makkelijker af te stellen :)
 
K zou voor een 17,5 gaan... Maar aangezien dat je vraag niet was, ik rijd persoonlijk met een Multivar van malossi maar een polini of powerone zal waarschijnlijk net zo goed zijn.
 
of gewoon je originele houden als je een andere vario wil om sneller op te trekken ;)
een andere vario helpt daar echt niet bij..
het afstellen is alleen wat makkelijker omdat het toerenverloop anders is..
dus hij is makkelijker af te stellen :)

Ik ben het eens met vinnie.
En een power one vario lust wel veel rolletjes.

Andere zou niet nodig zijn als die hier goed mee rijd.
Maar het zou wel een leuke vervanging zijn als je
oude versleten is.
Wat voor uitlaat std of std onbegrenst?
Als je onbegrenst rijd zal de std vario wel makkelijk
af te stellen zijn hoor.
 
Op internet staat dit

De 9 rollen zorgen voor minder weerstand waardoor het voordeel t.o.v. de oude 6 rollen vario aanmerkelijk is.
 
Op internet staat dit

De 9 rollen zorgen voor minder weerstand waardoor het voordeel t.o.v. de oude 6 rollen vario aanmerkelijk is.

Denk niet dat je er iets van zal merken met je
std onbegrensde setup hoor.
Daar hoort je std vario prima op te werken.
Uit de fabriek komen ze namelijk onbgerenst.
Later worden ze weer begrenst.

Dus zou prima lopen met std vario.
 
Back
Top