Welke Vario set?

D

Deleted member 68514

Guest
Sym Orbit 2 50 cc 4 takt uit 2014, bromscooter, 9.300km. Gladde bus, geen varioring, cdi ontgrenst. Vanwege de kapotte koppeling heb ik die al 1 liggen, splinternieuwe koppeling met poulie eraan vast, origineel Sym.

Eindelijk kan ik komende week mijn laatste hand leggen aan mijn scooter tot de volgende grote beurt.

Ik heb een compleet nieuwe variateur nodig, de huidige is net zoals de rest vd (marktplaats)scooter van meerdere variateurs tot 1 gemaakt.

Ik wil de koppeling origineel houden en ook een originele v snaar.

Advies zoek ik voor een nieuwe, snelle variateur, compleet met poellie. Een set bedoel ik, met een paar sproeiers, en verder alles tot en met de krukasmoer.

Ik kom veel Polini tegen voor een 60eu.
Maar ook Malossi, maar minder keuze voor de Orbit 2, voor de Orbit 1 wel. En aanzienlijk duurder.

Ik ga niks bij de trekveertjes en de grote veer doen. Die ellende loop ik met een bocht omheen.

Hij rijd nu met kapotte koppeling, loszittende bougiedop en afstelling van niks ongeveer 60 65 GPS.

Ik rij voornamelijk in de stad en kom veel stoplichten tegen dus ik wil in trekkracht omhoog. Snelheid is eventueel meegenomen.

Nu zitten er 6 gram rolletjes in. En begint hij boven de 45 pas echt te trekken. Maar er is geen weg lang genoeg om op de topsnelheid te komen.
Graag advies over welke set vóor een complete variateur..
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top