Welke v-snaar???

Wahid

Well-Known Member
Hey,
Ik heb nou een Hebo vario op me scoot liggen he.Welke v-snaar kan ik nu het beste nemen???


------------------
Italjet Formula 70,hebo alu 70 cilinder,HRR uitlaat,malossi powerfilter,19mm carb,polini spruitstuk,Hebo vario
 
Advertisement - register to remove this

Thanks
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
Mijn powerfilterke was rond de 50 piek.

------------------
Italjet Formula 70,hebo alu 70 cilinder,HRR uitlaat,malossi powerfilter,19mm carb,polini spruitstuk,Hebo vario
 
Heej Krizzz, ik zag dat je er een Yasuni R en een 19mm dell'orto onder gaat zetten, maar lijkt het je niet verstandiger om er een andere vertanding in te zetten? Daar win je de meeste kilometers mee
smile.gif


Greetz
 
Eej Ufo ik heb skf (3?)lagers van een hele rare maat moesten van nerons zelf komen en das duur spul! grote lager (jah schrik niet!!) 90 piek en kleine 35 piek en dat tegen inkoopsprijs, er kwamen wel een paar maten in de buurt maar dat ging niet passen dus jah ik kon niks anders!!
 
Originally posted by krizzz:
tsja... geld he...me vertanding wil ik eigenlijk het laatst doen.....
dus eerst yasuni en 19 mm
dan yamashi krukas..... dan 70 cc... dan cdi.. dan vertanding........

Eerst 70cc en dan andere vertanding? In een Straatmagie zit sowieso al een korte vertandig. Wil je vliegen ofzo met die Straatmagie
wink.gif
?

Greetz
 
hehehe juist.,. aangezien ik toch niet lang blijf rijden met korte vertanding.....heb wel snel gekd dan denk ik...maakt het nie zoveel uit....heb ik zeker weten in ieder geval auto wheelie
biggrin.gif
 
Lijkt mij niet echt fijn rijden hoor een straatmagisch met orig vertanding en 70cc etc.Als ik jou was zou ik maar voordat je die 70 monteert een andere vertanding halen.Bovendien loeit dat dan toch ontzettend veel toeren man.Kan toch nooit goed zijn joh.Lijkt mij dan he.

------------------
Italjet Formula 70,hebo alu 70 cilinder,HRR uitlaat,malossi powerfilter,19mm carb,polini spruitstuk,Hebo vario
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Op je vraag van de v-snaar Wahid:

Wat dacht je van een Hebo snaar....

Dat is natuurlijk erg logisch ja.Waar kan ik die bestellen dan??????



------------------
Italjet Formula 70,hebo alu 70 cilinder,HRR uitlaat,malossi powerfilter,19mm carb,polini spruitstuk,Hebo vario
 
Back
Top