Welke V-snaar het beste voor peugeot?

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik heb een 3 weken terug me carter opgehad van een speedfight 2. En nou zag ik dat de v-snaar achter op de poelies niet helemaal boven zit. Ik vermoed dat de v-snaar te kort is.
Nou wilde ik die gaan vervangen. Maar er zijn snaren met verschillende breedtes.

Weet iemand welke snaren niet breder zijn en welke snaren wel? En welke doet het beste op een peugeot blok? Vario is reeds vervangen voor een nieuwe orginele.

Ook heb ik nog overrange poelies liggen van een minarelli scooter. Ik zag dat iemand dat ook had gemonteerd met een di-tech v-snaar. Zal ik meer acceleratie merken in het begin aangezien de v-snaar dan een stuk hoger in de achterpoelies zit?

En daarnaast heb ik wel meteen het voordeel van de rechte spiebanen in de poelies..
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een 3 weken terug me carter opgehad van een speedfight 2. En nou zag ik dat de v-snaar achter op de poelies niet helemaal boven zit. Ik vermoed dat de v-snaar te kort is.
Nou wilde ik die gaan vervangen. Maar er zijn snaren met verschillende breedtes.

Weet iemand welke snaren niet breder zijn en welke snaren wel? En welke doet het beste op een peugeot blok? Vario is reeds vervangen voor een nieuwe orginele.

Ook heb ik nog overrange poelies liggen van een minarelli scooter. Ik zag dat iemand dat ook had gemonteerd met een di-tech v-snaar. Zal ik meer acceleratie merken in het begin aangezien de v-snaar dan een stuk hoger in de achterpoelies zit?

En daarnaast heb ik wel meteen het voordeel van de rechte spiebanen in de poelies..

Het is niet altijd beter dat de snaar bovenin ligt he!

Jij rijd volgensmij met een org scooter dus dan zou een org snaar het zeer goed doen. Met de afstelling erin zoals PEUGEOT hem heeft. Dus ik zal zeggen org nieuwe snaar erin(die ook niet bovenin komt want dit is org zo) en gaan. Je kan wel met overrance poulies gaan klooien en alles maar dat kost heel veel tijd en of het werkt is een 2de.

Ik zou zeggen doe er niet al te veel aan.
 
Back
Top