WELkE UITLAAT

ukiepucki

Draakipower
Ja, ik wil een nieuwe uitlaat gaan kopen, maarre welke???

Die next die ik nu heb, hangt op half 9.

Dus welke??
-4 sjeez
-NR-X
-Yasini R of Z
-Hebo ding.

Ik wil nog wel een poosje met mijn standaard cilinder doorblijven rijden. En omdat mijn cil een keer warm is gelopen, dus ik ga binnenkort ook Polini 50cc giet kopen
 
Advertisement - register to remove this

ze hebben mij op dit forum verteld dat de 4 race erg goed is (mag ook wel voor die prijs
wink.gif
) ik ga zelf OF een nr-x kopen OF een 4 race, ik blijf voorlopig ook nog ff met standaard cilinder rijden
 
nee man, Yasuni Z, ik heb zelf een speedake met een std 50, en die rijd errug lekker met die yasuni, en als je er zo´n carbon demper opzet maaktie ook nog een heeerlijk geluidje
 
Kundo Kinetic!

Vriend van mij heeft een Speedfight 2 LC, met een Kundo Kinetic (www.kundo.es) erop (Originele cilinder). Dat ding trekt als een beest, en gaat ongeveer 88-90. En ook nog een zeer mooi geluidje!

En die uitlaat kost iets van 250 piek, kope dus
smile.gif


------------------
- Malaguti Phantom LC Special Paint
- Tecno Nighthawk uitlaat
- Witte malossi drukveer
- Top: 90
 
Originally posted by DanceTrend:
Kundo Kinetic!

Vriend van mij heeft een Speedfight 2 LC, met een Kundo Kinetic (www.kundo.es) erop (Originele cilinder). Dat ding trekt als een beest, en gaat ongeveer 88-90. En ook nog een zeer mooi geluidje!

En die uitlaat kost iets van 250 piek, kope dus
smile.gif


Mag hopen dat die 88 90 op digi teller was, want anders is dat niet zo best. Ik ging met al mijn watergekoelde standaard speedfights 95 en eentje heb ik zelfs 100 mee op teller gehaald
 
Neej tis niet op de teller
smile.gif

Minstens 90 echte km's. Want toen hij t testte had ie heel ff gereden, en er zat nog geen goeie sproeier op.

------------------
- Malaguti Phantom LC Special Paint
- Tecno Nighthawk uitlaat
- Witte malossi drukveer
- Top: 90

[This message has been edited by DanceTrend (edited 15 June 2001).]
 
Originally posted by DanceTrend:
Neej tis niet op de teller
smile.gif

Minstens 90 echte km's. Want toen hij t testte had ie heel ff gereden, en er zat nog geen goeie sproeier op.


dat zegt dus ook geen ruk, toen ik me Yasuni Z onder m'n vivacity had gehangen (zonder uitlaatpakking) en met std sproeier enzo liep hij 90! toen naar de dealere gebracht om luchtfilter op te laten boren, daar ging er een 74 sproeier in, en nu gaatie nog 80-85 op de teller. (oke ze hebben er ook een uitlaatpakking ingedaan!!)

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
Back
Top