Welke Uitlaat?

Bokje

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een mooie uitlaat voor mijn Peugeot Kisbee 2020 Black Edition.
Ik heb er wel een paar in gedachte maar ik weet niet of ze wel passen. Ik heb zelf geen ervaring hiermee dus als iemand mij kan helpen zou ik dat erg fijn vinden.

Ik heb een LeoVince TT in gedachten. Ik weet alleen niet of deze past.

Ook heb ik nog de Sito exhaust in gedachten.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een tijdje geleden voor mijn kisbee 4takt een tecnigas sport pro gekocht als reserve. Denk dat die erg in de buurt komt van een mooie originele uitlaat.

tecnigas-peugeot-kisbee-uitlaat-demper-van-tecniga.jpg


Die achterste spartbord beugel heb je waarschijnlijk niet nodig. Voor de net zou je dit netjes kunnen afslijpen met een slijp tol.
Oppervlak glad maken met een schuur schijf en dan opnieuw netjes zwart spuiten.

Nadeel van Sito plus is dat het wel meer benzine verbruik van hebt en de buitenkant roest ook heel erg snel *zelfde kwaal als bij de leo vince uitlaten*

Onder de bye bye bike zit vanuit de fabriek ook een tecnigas uitlaat onder. Prima voor als standaard uitlaat.
 
Alsjeblieft gesn Leovinci die zijn binnen de kortste keren onder je reet vandaan geroest. En de demperwol moet heeel vaak vervangen worden. En dan bedoel ik nier 2x in een jaar ofzo maar eerder om de maand. En dan nog klinken ze alleen maar kut. Hoop geluid maar je gaat nergens heen.

Sito daarintegen is een ideaal uitlaatje
 
Ik heb ook nog even verder gezocht en heb de Bullet Racing uitlaat gevonden (mogelijke 3e keuze). Heeft iemand ervaring met deze uitlaat en weet je of deze past? Of past gewoon elke uitlaat (geen terugloop) op een 4 takt?
 
Back
Top