Welke uitlaat?

Davey0413

New Member
Hoi, ik ben waarschijnlijk van plan om een Stage6 Racing Mkii 70cc of een Stage6 Streetrace 70cc te halen voor mijn aerox. Heeft iemand ervaring met deze cilinders en zo ja, welke uitlaten zouden hier goed bij zijn? Ik zat te denken aan een Yasuni c16/c20/c21.

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

ben je ook van plan je krukas te veranderen? Anders zou ik die racing mk2 sws niet nemen, Streetrace kan nog wel maar is ook niet aan te raden. Met standaard krukas zou je wel de sport pro of gewoon een dr70 kunnen nemen
 
Je noemt echt twee totale verschillende cilinders. Het toerenbereik verschilt nogal.
Ook op de racing zal de c16 het beste doen als je de cilinder niet tuned. Op de streetrace zal een yasuni R od gianelli shot het goed doen
 
Je noemt echt twee totale verschillende cilinders. Het toerenbereik verschilt nogal.
Ook op de racing zal de c16 het beste doen als je de cilinder niet tuned. Op de streetrace zal een yasuni R od gianelli shot het goed doen
Klopt, ik weet ook dat dit 2 hele verschillende cilinders zijn. Daarom vroeg ik ook wie er ervaring hadden met deze cilinders en welke uitlaten goed zouden zijn bij die cilinders. Zou de c16 het goed doen op de streetrace? Ik ben van plan om die te halen. Ik had gehoord dat de R niet zo lekker liep op de racing mkii en stel ik wil die ooit dan heb ik de c16 al.
Post automatically merged:

ben je ook van plan je krukas te veranderen? Anders zou ik die racing mk2 sws niet nemen, Streetrace kan nog wel maar is ook niet aan te raden. Met standaard krukas zou je wel de sport pro of gewoon een dr70 kunnen nemen
Ik moet kijken of er al een andere krukas in zit. Volgensmij had de vorige eigenaar een Doppler erin zitten want hij had zelf ook 70cc alleen die is helaas kapot gegaan.. dr 70 is sowieso geen optie voor mij omdat ik veel verhalen hoor dat dat vragen om problemen is
 
Dr70 is één van de betere laagtoerige 70cc die je kunt halen.

Opnde streetrace zal ik geen c16 steken..kijk alles kan maar of het optimaal loopt is het tweede. En als je nu al twijfelt over de racing waarom haal je die niet gelijk met een c16
 
Dr70 is één van de betere laagtoerige 70cc die je kunt halen.

Opnde streetrace zal ik geen c16 steken..kijk alles kan maar of het optimaal loopt is het tweede. En als je nu al twijfelt over de racing waarom haal je die niet gelijk met een c16
Zou je een yasuni R dan adviseren of evt een ander merk?
 
Ik moet kijken of er al een andere krukas in zit. Volgensmij had de vorige eigenaar een Doppler erin zitten want hij had zelf ook 70cc alleen die is helaas kapot gegaan.. dr 70 is sowieso geen optie voor mij omdat ik veel verhalen hoor dat dat vragen om problemen is
Een DR70 en vragen om problemen? Als er 1 cilinder is die je bijna niet kapot krijgt is het die wel. Het vragen om problemen is wanneer je met een klein budget een scooter wil opvoeren en dus de krukas of op zn minst de krukaslager maar niet vervangt omdat het dan te duur word. Domste fout die je kan maken, want vervang je ze niet en ga je lekker beetje trappen met dat hok en je krukas die lanceert je drijfstang via de bougie naar buiten dan ben je nog meer geld kwijt.

Dan knal je er eventueel die c16 op wat niet perfect is maar prima mee uit de voeten kan. Als je dan bijvoorbeeld de racing wil heb je die ook al meteen.

Hou er in ieder geval rekening mee dat je als je er bijvoorbeeld een eurotje of 500 voor uittrekt je vaak 700 kwijt bent. Er vanuit gaan dat je nieuwe spullen besteld dan. Uitlaat en cilinder kunnen prima gebruikt gekocht worden
 
Back
Top