welke uitlaat weet t egt nie???

Sjors.

= zo goed als gek!
heej een maat van me heeft een scoot met een 50cc getuned met 21mm delortho maar hij weet niet welke uitlaat hij het best kan nemen een yasuni R, of een c16 of nog andere maar welke is het best en maakt ook mooi geluid?
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

aerox_mec. said:
heej een maat van me heeft een scoot met een 50cc getuned met 21mm delortho maar hij weet niet welke uitlaat hij het best kan nemen een yasuni R, of een c16 of nog andere maar welke is het best en maakt ook mooi geluid?
alvast bedankt


welke cilinder is het precies (type) en hoe getuned

anderz yasuni R doet het altijd prima
 
Yasuni r is er goed voor c16 is net wat overkill. een 21 is ok wat aan de grote kant hij heeft alleen wat meer dorts en je merkt er weinig van je kan beter een 17,5 erop leggen dan hoef je niet zo vaak naar het tankstation.
 
ik heb voor een maat zn std aerox cilinder getuned en rijd met een 17,5, c16, hebo vario en koppeling. hij heeft alleen nog een klein dipje tussen de 75 en 85 op teller. maar daarna trekt ie door tot op het midden van het temperatuur lampje. k denk zon 110/115 op teller. maar op een nomale std cilinder gaat de c16 ook wel lekker. met std vario en koppeling is er weinig met die uitlaat te beginnen want daar heeft ie dan net iets te weinig koppel
 
Back
Top