Welke uitlaat voor athena vlinderpoort?

leonaerox

Member
Ik heb op mijn aerox volgende week een athena vlinderpoort, maar wil hier zoveel mogelijk uithalen. Ik heb nu hpi 21mm etc de rest alles malossi. maar welke uitlaat loopt hier nou het best op?? ik heb nu een c21 maar zou een c20 niet wat beter lopen? of kan ik met c21 rijden? C16 lijkt me wat te laagtoerig want ik wil er flink hard mee rijden.
 
Advertisement - register to remove this

Ik rijd met dezelfde setup ongeveer maar dan std ontsteking met andere cdi en bobine. Ik heb een C16 erop en draai 13.600 toeren en 13,2pk gemeten op het achterwiel. Heb hem bij DDL af laten stellen en loopt zeer goed met een vlakke vermogenslijn.

Je kan het beste de C21 houden denk ik. DDL heeft ook een uitlaat ontwikkeld die ook zeer goed schijnt te lopen op deze cilinders.

 
Ik heb niet de DDL uitlaat maar een C16. Trekt zeer goed op zonder dips. Maar dat ligt aan het afstellen natuurlijk.

Stage 6 racing mkII, zelfde als de athena
21mm dellorto
Malossi mhr vario
Malossi delta clutch
Powerfilter
Std ontsteking, vliegwiel afgedraaid
Top performance cdi en bobine
Std vertanding
Doppler krukas
 
je kan beter die van avdm tuning halen dan in plaats van ddl, los staand van dit zou je je c21 wel kunnen houden maar als je echt een nieuwe wilt zou ik kijken naar die van alfio(avdm)
 
Ik heb op mijn aerox volgende week een athena vlinderpoort, maar wil hier zoveel mogelijk uithalen. Ik heb nu hpi 21mm etc de rest alles malossi. maar welke uitlaat loopt hier nou het best op?? ik heb nu een c21 maar zou een c20 niet wat beter lopen? of kan ik met c21 rijden? C16 lijkt me wat te laagtoerig want ik wil er flink hard mee rijden.
Ik heb de barikit variant hiervan, die is bijna het zelfde. alleen de radiussen wijken iets af. tot in vergelijking met de stage 6 mk2 van zippie die verschilt nogal van jouwn athena.

Ik heb zelf met deze cilinder en een tjt f1 (moet vergelijkbaar zijn met een c20 zeggen ze) en een 21mm 14 pk gehaald op de bank van ste.
maar als je zegt dat je er alles uit wilt halen zul je toch echt verschillende pijpen moeten gaan testen. en deze cilinder mag trouwens wel een grotere carb gebruiken, 24/26.
 
Back
Top