Welke uitlaat trekt het hardst op een polini corsa?

W

White-aerox

Guest
Ik heb allemaal leuke race onderdelen onder mijn aerox zitten zoals polini koppeling, polini vario, 22 mm carb , polini krukas etc etc. Ik heb ook een polini corsa 70cc gekocht omdat ik mijn scooter af wil laten stellen op trekken ipv een hoge top en er is mij verteld dat een corsa een goede trek cilinder is. Maar kan iemand mij vertellen welke uitlaat erg hard trekt op een corsa? Veel zeggen c16 maar is dat niet te hoogtoerig?
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat een c16 idd te hoogtoerig is. Ga meer in de richting van yasuni R/gianelli shot/tp nardo. En afstellen op trekkracht, hoe wou je dat doen...lijkt me dat als je je carb/vario/koppeling goed afstelt dat dan topsnelheid en trekkracht optimaal zijn
 
Originally posted by kuifje
Denk dat een c16 idd te hoogtoerig is. Ga meer in de richting van yasuni R/gianelli shot/tp nardo. En afstellen op trekkracht, hoe wou je dat doen...lijkt me dat als je je carb/vario/koppeling goed afstelt dat dan topsnelheid en trekkracht optimaal zijn

idd gianelli shot/yasuni R dat zijn de beste uitlaten voor die cil vind ik.

een vriend van me heeft zo goed als dezelfde setup met een gianelli shot, en ik heb een yasuni R. die van mij hebben we er ook eens bij hem onder gelegd om het verschil te merken... maar er was geen merkbaar verschil. niet in trekkracht of top...
dus welke je van die twee zou kiezen zou ik puur af laten hangen van de l00ks 8)
 
Originally posted by kuifje
Denk dat een c16 idd te hoogtoerig is. Ga meer in de richting van yasuni R/gianelli shot/tp nardo. En afstellen op trekkracht, hoe wou je dat doen...lijkt me dat als je je carb/vario/koppeling goed afstelt dat dan topsnelheid en trekkracht optimaal zijn

heb bijna zelfde setup alleen mijn corsa is zelf tuned en met C16 ging i toch harder dan met R

ciao aralfa
 
Back
Top