welke uitlaat tomos?

CittaPower

Well-Known Member
Hey ik heb nu bijna mn citta verkocht omdat ik helemaal gek werd van dat ding. Nu wil ik een tomos gaan kopen maar daar heb ik absoluut geen ervaring mee, weet iemand wat een goede utilaat is voor een tomos, iemand ervaring, ik wil gewoon een standaart snor kopen.
 
Advertisement - register to remove this

zit nu te twijfelen tussen de technigas next, of een techno circuit, zit wel flink prijs verschil tussen maar ik weet nie wat precies de verschillen in prestatie zijn... Als ik de 50km/h haal vind ik het wel goewd, dus als ik bijv. die techno neem dan moet ik(neem ik aan) ook nog ff mn tandwiel veranderen...
 
als je er 50 mee wilt rijden wordt het moeilijk , dan moet je iig std vertanding houden..

als je een A35 koopt zal ie zeker 65/70 lopen mits je de vertanding veranderd
 
wat kan ik er verder aan doen, om hem harder telaten rijden? wordt het dan gelijk een andere cilinder? of kan een carb. missien ook nog nut hebben.
 
keerl.. een tomos-je is tog niet zo moeilijk? je kunt tog zelf ook wel n btje nadenken dat wanneer je een grote carb. koopt, er ook nog wel wat andere dingetjes moeten veranderen wil je de kracht uit die x-tra mm's halen
 
Back
Top