B beunhaas101 Active Member 4 October 2024 #1 Welke uitlaat gaat goed op een streetrace 70cc? ik wil niet teveel opvallen dus ik dacht aan een sito plus, maar zal dit goed werken. Als je nog een andere uitlaat weet hoor ik het graag
Welke uitlaat gaat goed op een streetrace 70cc? ik wil niet teveel opvallen dus ik dacht aan een sito plus, maar zal dit goed werken. Als je nog een andere uitlaat weet hoor ik het graag
T Tim Ark Well-Known Member 4 October 2024 #2 Goedemorgen Beunhaas, Een Sito plus kan zeker op deze cilinder. Al knijp je hem wel een beetje dan. Deze cilinder kan 12pk draaien namelijk. Upvote 0 Downvote
Goedemorgen Beunhaas, Een Sito plus kan zeker op deze cilinder. Al knijp je hem wel een beetje dan. Deze cilinder kan 12pk draaien namelijk.
B beunhaas101 Active Member 4 October 2024 #3 Tim Ark said: Goedemorgen Beunhaas, Een Sito plus kan zeker op deze cilinder. Al knijp je hem wel een beetje dan. Deze cilinder kan 12pk draaien namelijk. Click to expand... Zal een sito hem minder knijpen dan een std zip 2t uitlaat? Upvote 0 Downvote
Tim Ark said: Goedemorgen Beunhaas, Een Sito plus kan zeker op deze cilinder. Al knijp je hem wel een beetje dan. Deze cilinder kan 12pk draaien namelijk. Click to expand... Zal een sito hem minder knijpen dan een std zip 2t uitlaat?
W WEBRacing Well-Known Member 4 October 2024 #4 Exhaust Stage6 Street Piaggio road-legal kaufen | SCOOTER-ATTACK Exhaust Stage6 Street Piaggio road-legal bei Scooter-Attack kaufen ✓ Versand innerhalb 24Std. ✓ Kaufe jetzt, zahle später. www.scooter-attack.com Upvote 0 Downvote
Exhaust Stage6 Street Piaggio road-legal kaufen | SCOOTER-ATTACK Exhaust Stage6 Street Piaggio road-legal bei Scooter-Attack kaufen ✓ Versand innerhalb 24Std. ✓ Kaufe jetzt, zahle später. www.scooter-attack.com
B beunhaas101 Active Member 4 October 2024 #5 WEBRacing said: Exhaust Stage6 Street Piaggio road-legal kaufen | SCOOTER-ATTACK Exhaust Stage6 Street Piaggio road-legal bei Scooter-Attack kaufen ✓ Versand innerhalb 24Std. ✓ Kaufe jetzt, zahle später. www.scooter-attack.com Click to expand... Geld die uitleg ook voor een sito plus Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Exhaust Stage6 Street Piaggio road-legal kaufen | SCOOTER-ATTACK Exhaust Stage6 Street Piaggio road-legal bei Scooter-Attack kaufen ✓ Versand innerhalb 24Std. ✓ Kaufe jetzt, zahle später. www.scooter-attack.com Click to expand... Geld die uitleg ook voor een sito plus
T Tim Ark Well-Known Member 4 October 2024 #6 Sito plus en stage6 street zijn best gelijkwaardig. Upvote 0 Downvote