Welke uitlaat racing mk2.

Davey0413

New Member
Hallo, ik ben dus bezig met een aerox project. Ik ben van plan om de 70cc racing mk2 te halen van stage6, veel goeie verhalen over gehoord. Ik kan alleen nergens echt vinden wat nou de beste uitlaat hiervoor zou zijn. Ik zit te twijfelen tussen de yasuni c16/c20 en de stage6 r1200.
Mijn setup is nu nog :
stage6 streetrace 70cc
21mm dellorto
malossi vario
delta clutch
leovince zx
malossi vl14 membraan

Als jullie tips etc hebben of evt een andere uitlaat die hierop goed zou presteren, laat het me weten
 
Advertisement - register to remove this

Laat je de cilinder tunen?
Nee》 C16 of de R1200
Ja 》 C21 of R1400 of iets soortgelijks.

DDL tuning heeft ook een uitlaat ontwikkeld voor deze cilinder zou je ook kunnen doen.
 
Eerlijk gezegd lijkt me de cilinder al vrij snel ongetuned, dus dan laat ik het daarbij. Kan wel gaan vervelen maar dat zien we dan wel. Stel ik laat hem toch tunen, dan gaat de betrouwbaarheid op lange afstand toch omlaag? (Ergens gehoord). Zou je zelf een c16 of een r1200 pakken? Alvast bedankt
Post automatically merged:

En trouwens, zal ik een stage6 hpc krukas pakken of bijv een Doppler endurance ofzo?
 
Doppler endurance is goed genoeg, heb zelf ook een racingmk2 en ik heb een c16 en ook een 21mm carb. Vind het zelf erg goed rijden.
 
Doppler endurance is goed genoeg, heb zelf ook een racingmk2 en ik heb een c16 en ook een 21mm carb. Vind het zelf erg goed rijden.
Top, bedankt. Als ik dit nu zou halen hè, wat heb ik nodig om het blok weer in elkaar te zetten ? Ofja wat moet ik vervangen? Ik dacht sowieso aan nieuwe pakking, keerringen, lagers, miss borgclip voor de keering om de krukas.
 
Back
Top