Welke uitlaat past op mijn gilera dna?

dnaftw

New Member
Hallo!

Zelf heb ik niet super veel verstand van scooters, heb sinds een aantal maanden een dna waarvan de terugloop uitlaat lek is (denk ik) dus heb ik de originele er op gezet, nu wil ik toch wel graag terug naar zo een terugloop uitlaat (2e hands)

Na kort even googlen kwam in erachter dat piaggio uitlaten hierop zouden moeten passen maar ik zie dat veel van deze verschillende vormen hebben dus voordat ik er eentje koop vroeg ik me af of ze wel passen.

Paar foto's als voorbeeld toegevoegd van uitlaten die op MP staan met de naamgeving piaggio, mijn vraag is; passen deze op mijn gilera dna uit 2005?
 

Attachments

  • uitlaat.JPG
    uitlaat.JPG
    16.4 KB · Views: 15
  • uitlaat2.JPG
    uitlaat2.JPG
    39.7 KB · Views: 14
  • uitlaat3.JPG
    uitlaat3.JPG
    21.6 KB · Views: 12
  • uitlaat4.JPG
    uitlaat4.JPG
    91.6 KB · Views: 10
  • uitlaat5.JPG
    uitlaat5.JPG
    23.2 KB · Views: 10
Advertisement - register to remove this

Hallo,
Een Gilera DNA beschikt idd over een Piaggio motorblok, dus in principe zullen ze allen passen...

De bocht aan 't einde van de uitlaat, vlak voor de flens/uitlaatmond waar die op de cilinder gaat, deze draaiing bepaalt op wel type motorblok die past. De rest van de vormgeving als bijvoorbeeld de demper(als je dat bedoelt) is daarom niet van belang.

Ps
uitlaat2 en uitlaat5 vertonen een gebrekkige ophanging/beugels waardoor je kans hebt 't daardoor alsnog niet past op jouw DNA.
 
Hallo,
Een Gilera DNA beschikt idd over een Piaggio motorblok, dus in principe zullen ze allen passen...

De bocht aan 't einde van de uitlaat, vlak voor de flens/uitlaatmond waar die op de cilinder gaat, deze draaiing bepaalt op wel type motorblok die past. De rest van de vormgeving als bijvoorbeeld de demper(als je dat bedoelt) is daarom niet van belang.

Ps
uitlaat2 en uitlaat5 vertonen een gebrekkige ophanging/beugels waardoor je kans hebt 't daardoor alsnog niet past op jouw DNA.


Hoi!

Bedankt voor het snelle antwoord (en de tip van de ophanging/beugels)!

Denk dat ik uitlaat 1 wil aanschaffen. De verkoper zegt dat het onder zijn Zip type 3 en onder zijn Vespa ET2 heeft gezeten.

Ik had even gekeken bijvoorbeeld hier en zie ik wel een zip in het lijstje staan maar dat is een zip 2000 dus vandaar dat ik nog steeds niet weet of deze dan wel of niet zou passen.

Nog wat andere foto's van diezelfde uitlaat.
 

Attachments

  • uitlaat2.JPG
    uitlaat2.JPG
    21.2 KB · Views: 5
  • uitlaat3.JPG
    uitlaat3.JPG
    18.8 KB · Views: 3
Hoi!

Bedankt voor het snelle antwoord (en de tip van de ophanging/beugels)!

Denk dat ik uitlaat 1 wil aanschaffen. De verkoper zegt dat het onder zijn Zip type 3 en onder zijn Vespa ET2 heeft gezeten.

Ik had even gekeken bijvoorbeeld hier en zie ik wel een zip in het lijstje staan maar dat is een zip 2000 dus vandaar dat ik nog steeds niet weet of deze dan wel of niet zou passen.

Nog wat andere foto's van diezelfde uitlaat.
Alle types zip dus of 't nu gaat om zip SP, zip 2000, zip whatever... Is Piaggio :)
Dwz dat die uitlaat gaat passen.
 
Back
Top