Welke uitlaat op peugeot buxy???

icey cold

Well-Known Member
Ik heb pas een Buxy gekocht, waar de std uitlaat nog onder zat....
Nu wil ik een ander uitlaatje gaan halen, maar die moet niet te duur zijn en er wel beeje leuk uit zien....
Me scooter hoeft er niet sneller van te lopen, want vin da k rustig moet beginnen ;)
Het gaat me er dus eiglijk om dat de uitlaat er een beeje leuk uitziet, niet te duur is, da er een leuk geluidje uitkom :rolleyes: en da k nie binnen een half jaar weer een ander mot halen.... :|

Ik heb de volgende betaalbare uitlaten gevonden:
- Metrakit HM (met alu demper) €94,95
- Gehomolegeerde LeoVinci TT uitlaat (alu demper) €84,95
- Tecno Estoril €83,12
- Tecnigas Next €75.73
- TNT (zie www.scootparts.nl) €89,95

Voor welke van de bovenstaande uitlaten (of een goede uitlaat in ong dezelfde prijsklasse) ken ik ut best gaan???
En als je zelf 1 van deze uitlaten heb (gehad)... Zou je dan ook je goede/slechte ervaringen kunnen posten?
 
Advertisement - register to remove this

Hoeveel gaan die kosten???
En zoals ik al zei... het gaat me in de eerste plaats niet om hoe ze presteren, als ze er ma leuk uitzien, en een beeje kwaliteit hebben.... niet dak binnen een half jaar wa nieuws mot halen :|
 
dan ga ik met Aerox-evo70 mee.

Heb de S3r zelf op de Speedfight getest, lastig(er) aftestellen. Meer geschikt voor 70cc imo.

En ik heb vorige week nog de NR-x op een andere SF gezet. Brede powerband, oftewel makkelijk aftestellen. Top verandert niet veel, trekkracht neemt wel behoorlijk toe.

Zijn wel wat duurder zoals Evo70 ook al zei. Kosten tussen de €125 en €150, ligt eraan waar je ze haalt.

Maar als je perse een uitlaat wilt wat in dit rijtje staat dan zou ik gaan voor de Metrakit.
TNT is bijna gelijk aan de Technigas, kwaliteit en prestaties.
Leo's willen nogal snel roesten, net zoals die 2 hierboven.
En de Techno heb ik nog niets van gezien.
 
Back
Top