This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

welke uitlaat op mhr replica cilinder

t'ingenieurke

Well-Known Member
beste mense,

ik weet niet zo goed welk uitlaatje dat ik er moet opzette om de beste prestaties. kzit te denke aan: -yasuni R
- mhr uitlaat
- polini for race

ik ben zelf een fannetje van de yasuni groep maar omdat er geen c's zijn in speedfight zal ik wss 1 van de andere kiezen.

even een hint is dat het blok zal leven op een mhr replica alu lc cilinder en de rest zal ook et beste zijn wa er te krijgen is.

alvast bedankt

tja , dat is een kwestie van hoe zo'n gevoel je daarbij hebt , een RHQ (malossi) as is gewoon perfect en degelijk , een Doppler as is ook gewoon prima , is iets goedkoper , ik zou persoonlijk een Powerone erin zetten

kheb net gezien dat er ook stage 6 race krukassen verkrijgbaar zijn voor peugeot aan een prijs van 124euro. stage 6 is nu bij mij weten zeker niet slecht. maarja het moet goed draaien op men mhr replica cilinder he 8)

groetjes

Stage 6 kun je idd ook kopen. Maar zoals melf zegt power one is ook aan te raden. Verder heb ik wel eens een yasuni r op een Relpica gezien op peugeot. Doet het redelijk goed ja.

TJT gruppo B is 1 van de beste uitlaatjes op Peugeot met MHR-replica 70 in combinatie met 21mm vlakschuif carb van stage 6 spruitstuk en membraam

nu zit ik nog met de vraag welke carbu ik dan et beste steek ik dacht aan een dellorto 19mm. wat denken jullie een 21mm?

een poulie van malossi is deze best aan te schaffen?

en zou ik de vertanding veranderen naar een primaire vertanding 13/35? wat zou dit dan doen?

sry voor al de vragen maar zelf wordt ik er ook niet wijzer van <]

mercikes al

Tja een 19 zal prima presteren denk ik, een 21 mm net iets beter. Verder je primaire vertanding kan je veranderen als je dus nog sneller wilt

En waarom neem je niet gelijk een overrange Grapje..

nu moetek nog wete of ik een poulieke van malossi zou moeten aanschaffen?

en nu met al deze uitlaten :? welke - TJT grupo b
- Polini for race
-Yasuni R

dan weetik zowat alles voor de moment :winner:

groetjes

zou gewoon de std poelie gebruiken...

zou gewoon een R nemen , is een goeie koppel uitlaat , deze loopt mooi over het hele gebied , de for race zal iets hoogtoeriger zijn waarschijnlijk..

TJT loopt op peugeot 70cc echt beter als die Yasuni R. ForRace en Nardo ook.
Dat is de ervaring van mijn klanten, en van gasten op scooter-attack die ermee gereden hebben.

Ik heb nog nooit iemand gezien die een Yasuni R op peugeot beter vond als een andere uitlaat.

Ronnie_Ronald said:
melf, waarom eigelijk niet een gruppo B? presteren tog net zo iets als c16, want ik zie veel peug mensen ene c16 omlassen voor hun replica?

omdat ik van die andere 2 iig weet dat ze goed willen lopen @ peugeot , tjt heb ik geen ervaring mee..

nog een vraagje als ik nu die primaire vertanding steek malossi 13-35 zou ik dan ook de secundaire vertanding veranderen? bij polini hebbe ze er 1ntje 16-44.

dus primair malossi 13-35
secundaire polini 16-44

wat zou dit geven? of kan ik dit niet door een te weinig vermogen? ps: kwil nu ook niet sloom optrekke he

kstel veel vrage zodak gen spijt heb van men aankopen <]

na deze zal ik ne keer men volledige set-up vertellen :~

groetjes