welke uitlaat onder een booster?

streetscraper

Well-Known Member
Eind dit jaar koop ik wrs een booster en v. deze zou ik allereerst de vario van ontgrenzen 8) En daarna zou ik kijken vo een sneller uitlaatje....Maar kzie het bos nie meer door de bomen???? De één raad die aan die ander nog iets anders |( Maar ik twijfel vooral tussen deze twee:

* Gianelli reverse
* yasuni z kevlar

of eventueel:

* leovinci zx chroom

Setup gaat gwn 50cc std. blijven zal niks aan veranderd worden..Het enigste wat in de toekomst zal verandere aan mijn setup is een betere vario, koppelingsveertjes.
 
Advertisement - register to remove this

ik weet nie wie je hebt gesproken en wie jou die uitlaten aan heeft geraden maar dat zijn mensen die er vrij weinig verstand van heben :)

de Yasuni Z is wel 1 van de slechtste op een originele 50.. uberhaupt op welke cilinder dan ook..
de Reverse kan.. maar is ook niet geweldig, zeker de laklaag niet..
de ZX wil wel eens leuk rijden..

een Yasuni R is gewoon een bewezen goede uitlaat op elke standaard scooter en zelfs nog op een laagtoerige 70cc :)
of een Lazer X Pro.. verschillende meningen over mar uit eigen ervaring weet ik dat het best goed rijd
 
kpraat nu effe met iemand die ik op msn...ja srr kheb nie zoveel ervaring in scooter (scooter noob srr O-) Drm dak me nu al dingen vraag op voorhand) en die raad ook een yasuni r aan...Met een power 1 vario...
Moet wel lekker doen zegt ie? Wat zeggen jullie?
btw: ik kom van opgevoerde vespa ciao'tjes en zo...
 
kpraat nu effe met iemand die ik op msn...ja srr kheb nie zoveel ervaring in scooter (scooter noob srr O-) Drm dak me nu al dingen vraag op voorhand) en die raad ook een yasuni r aan...Met een power 1 vario...
Moet wel lekker doen zegt ie? Wat zeggen jullie?
btw: ik kom van opgevoerde vespa ciao'tjes en zo...

een yasuni r en een power one vario zullen het zeker goed doen en gelieve hele woorden inplaats van msn taal
 
:W 8PSorry...Ben nu eenmaal gewend aan chat taal
:+ Ik denk dat die yasuni afvalt wegens te duur...Dus ik denk dat ik toch voor een leovinci tt ga gaan....Samen met een power 1 vario en een witte malossi drukveer. Volgens papkarre op dit forum moet dat goed gaan +ralf+ Als de tt ontgrenst is en er geen varioring inzit hoe hard zou hij dan gaan ongeveer:W :p
 
Last edited:
:W 8PSorry...Ben nu eenmaal gewend aan chat taal
:+ Ik denk dat die yasuni afvalt wegens te duur...Dus ik denk dat ik toch voor een leovinci tt ga gaan....Samen met een power 1 vario en een witte malossi drukveer. Volgens papkarre op dit forum moet dat goed gaan +ralf+ Als de tt ontgrenst is en er geen varioring inzit hoe hard zou hij dan gaan ongeveer:W :p
70-75 echte. op ori teller 80-85
 
goeie keus, TT is zeer goeie prijs kwaliteit uitlaat op booster.
Zx ook, is gwn een van de beste 50cc uitlaatjes voor booster.
en met een Power1 vario en wat afstelling zal je wel 80 85 op je teller lopen.
 
Back
Top