Welke uitlaat is dit?

Advertisement - register to remove this

Oke, dat is goed.
Maar het bouwjaar is 2008 heeft de verkoper tegen mij gezegd. (ik heb juist deze scooter gekocht), er staat nergens op de papieren een bouwjaar.
Ik zal nog een foto laten zienScooter en foto's 265.JPGScooter en foto's 267.JPGScooter en foto's 266.JPG
 
Een Aerox op leeftijd schatten is erg moeilijk als er veel aan gedaan is , kappen zet je zo over!

vaak kun je het aan de kleine dingen zien , het frame is rond 2000/2001 veranderd door andere balhoofd lagering , dat kun je ook vanaf de buitenkant zien.

daarnaast net als Ronny hierboven al aangeeft zit er verschil in de schakelaars , alhoewel je deze ook zou kunnen vervangen natuurlijk! de oudere roxxen hebben handchoke , dan is ook de carburateur anders ,aanzuigbuis dunner...

Tellers zijn ook verschilllend , de handvaten achterop , de ontsteking zit verschil in.

Maar dan nog kan een rox natuurlijk ook gewoon opgebouwd zijn uit van alles ;)

Verder maakt het ook weinig uit , ook al is ie van 98!
 
Ik heb naar het bedrijf gebeld waar de papieren zijn geregistreerd en hij is jammergenoeg van het bouwjaar 2000 :mad:. De verkoper heeft dus gelogen, maar ik kan er niks tegen doen. Alles werkt naar behoren, alles is zo goed als nieuw en hij start altijd, zelfs met koud weer van de eerste keer met handmatige choke en hij heeft ook zoals jullie zeggen schakelaars voor de lichten.
 
prima prijs als alles goed is..

zoals ik al zei , het boeit weinig hoe oud de scooter nou echt is , ik zie vaker scooters voorbij komen van nog geen 2 jaar oud die totaal versleuteld zijn , verkracht , versleten enz... terwijl er ook zat zijn die 10 jaar oud zijn en nog als nieuw zijn en werken! Ik heb zelf een Aerox van '98 , deze is gewoon als nieuw en werkt ook als een nieuwe , als ik zou zeggen dat het een 2010 was zou je het bij wijze van ook geloven..

Het is alleen maar interessant voor iemand die zich druk maakt om getalletjes die er eigenlijk niet toe doen , de staat van het ding is 10 keer zo belangrijk!
 
Back
Top