welke uitlaat bij deze setup?

backhander

Well-Known Member
ik heb een yamaha jog RR met deze setup:

50cc dr ( gietijzer) + imitatie kop
17.5mm carb.
polini speed control variateur
imitatie koppeling

wat voor een uitlaat kan ik hier het beste onder zetten?
ik zat te twijfelen tussen

stage 6 pro replica
yasuni r
gianelli shot
 
Advertisement - register to remove this

Met ongeveer hetzelfde op mn scooter en een gianelli shot haal ik ongeveer 95 @ autoteller, maar de uitlaat vond ik zelf niet makkelijk af te stellen, je moest echt precies in zn powerband gaan zitten voordat ie hem eindelijk eens kon doortrekken naar de top (zeer weinig kracht laag in de toeren naar mijn mening).
 
Met ongeveer hetzelfde op mn scooter en een gianelli shot haal ik ongeveer 95 @ autoteller, maar de uitlaat vond ik zelf niet makkelijk af te stellen, je moest echt precies in zn powerband gaan zitten voordat ie hem eindelijk eens kon doortrekken naar de top (zeer weinig kracht laag in de toeren naar mijn mening).
Mja, dat is bij mij dus juist niet het geval. :p
Komt misschien ook wel omdat ik een torque driver heb, maar voor mijn gevoel heeft deze juist een behoorlijk brede powerband.
 
Mja, dat is bij mij dus juist niet het geval. :p
Komt misschien ook wel omdat ik een torque driver heb, maar voor mijn gevoel heeft deze juist een behoorlijk brede powerband.

Torquedriver maakt naar mijn mening inderdaad hartstikke veel uit ja.
Als ik teveel geld had zou ik er sowieso ook 1 kopen want tis toch een flink grote typische "ik-heb-geen-torque-driver"-dip...

Naja misschien heeft de shot ook wel een redelijk brede powerband, maar omdat je er ook mid-range 70cc's op kunt zetten ligt de powerband toch redelijk hoog, en er is natuurlijk ook een grens waarboven je std 50cc het niet meer zo goed doet dus al met al blijft er dan een vrij kleine powerband over...
 
Back
Top