Welke Terugloop raden jullie aan voor een 70cc Malossi Sport(Gietijzer)?

Bassert

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een 2012 Aerox met een 70cc Malossi Sport erop, ik rijd op het moment met een std uitlaat. Wat wel lekker veel koppel heeft onderin, maar mist wat op de top. Nu is mijn vraag: Welke Terugloop raden jullie aan? Wat niet teveel kabaal maakt met een mooi diep geluid.
 
Advertisement - register to remove this

rij zelf met sito
valt minste op met de blauwe vrienden.
terugloper is leuk maar politie weet er raad mee.
wil je toch een terugloper ?
ga voor een yasuni r of gianelli shot'
de yasuni vind ik persoonlijk beter
wat haal je nu op top ?
 
rij zelf met sito
valt minste op met de blauwe vrienden.
terugloper is leuk maar politie weet er raad mee.
wil je toch een terugloper ?
ga voor een yasuni r of gianelli shot'
de yasuni vind ik persoonlijk beter
wat haal je nu op top ?

Ik zit nu op 87Km/h GPS op de top. En ja daarom rijd ik ook met een std uitlaat omdat het niet opvalt.
 
..Yasuni R .... met of zonder begrenzer ... is aan jou de keus .

Ik heb die begrenzer er uit gehaalt , en de uitlaat zwart gespoten , dan valt die ook minder op , en lijkt meer op Standaard , dat omdat een Speedfight 3 standaard is voorzien van een Zwarte terugloper .
 
..Yasuni R .... met of zonder begrenzer ... is aan jou de keus .

Ik heb die begrenzer er uit gehaalt , en de uitlaat zwart gespoten , dan valt die ook minder op , en lijkt meer op Standaard , dat omdat een Speedfight 3 standaard is voorzien van een Zwarte terugloper .

Dat is idd wel slim, maar ik heb een Aerox, en ik vind die Lasnaden van een nieuwe Yasuni R zo mooi :). En als ik een terugloop haal haal ik de begrenzer eruit. Heb 2 std uitlaten thuis, 1tje begrenst 1tje ontgrenst.
 
ik zou een sito kopen .
al die jongens hier worden allemaal aangehouden simpelweg omdat ze een terugloper hebben.
Ik vind het persoonlijk niet waard om het risico te lopen met een straatscooter,' die iedere dag gebruikt word.
Heb ook heel lang getwijfeld om een yas r te halen toen. besloten om er een op te leggen incm een 70cc laagtoerig.,'
Jemig het geluid was niet te harden ( in mijn ogen )
Het is en blijft je eigen keus maar vind het zelf gewoon niet verstandig

Succes
 
..Yasuni R .... met of zonder begrenzer ... is aan jou de keus .

Ik heb die begrenzer er uit gehaalt , en de uitlaat zwart gespoten , dan valt die ook minder op , en lijkt meer op Standaard , dat omdat een Speedfight 3 standaard is voorzien van een Zwarte terugloper .

Nog een vraagje, ik rijd op het moment met een std carb, sproeier maat 84. Als ik nou een Yasuni R haal zou je dan een 17,5mm aanraden? Of zou de std carb met een grotere sproeier voldoen?
 
..Kwestie van uitproberen, en kijken of het aan je verwachting voldoet.

Zelf rijd ik met Malossi Sport 70 CC , Yasuni R (ontgrenst), 17,5 MM Gurthner, sproeier 74.
 
Back
Top