Naraku komt uit taiwan wat wel een verschil is qua kwaliteit vergeleken met China,
niks verkeerds mee.
12 MM kan makkelijk op een 70cc op een peug vert blok wat een tam laagtoerig blok is hoe men het ook weert of keert.
Men kan het natuurlijk wel proberen om wat praktijkervaring op te doen en te leren dat er nou eenmaal geen cilinders zijn op de peug vert blokken die een 21 mm carb aan kunnen, of men moet echt zeer goed hun best doen.
Waar die mythe vandaan komt dat mensen denken dat je een Peug vert blok snel op kan voeren is me meer een raadsel ,
de snelste 70cc cilinder is een Mhr replica voor de peug vert die ook al niet zo snel is als bv de Minarelli of Piaggio Mhr replica.
Ook is het niet zo simpel om een andere carb dan een 12 mm zoals een 17.5 of 19 mm op een peug vert te zetten met behoud van het originele luchtfilter, die je op zeker wel nodig hebt. Mensen moeten dan een powerfilter gaan gebruiken om die reden op een peug vert wat nooit goed is af te stellen.
Het zijn gewoon tamme laagtoerige motorblokjes om lekker comfortabel mee te touren , voor het beste resultaat is een laagtoerige Dr70 met 12 mm en standaard luchtfilter en yasuni R eigenlijk wel de max, wie er over heen gaat zal problemen met afstellen tegen komen die amper optimaal op te lossen zijn.
Wie snel wil rijden kan beter een scooter met een Piaggio of Minarelli horizontaal blok kopen.