Welke standaard uitlaten passen op een aprilia sr minarelli horizontaal ac?

Status
Not open for further replies.

apriliasr50

Aprilia SR50 Member
Hallo allemaal,

Mijn uitlaat is verstopt en ik moet een nieuwe uitzoeken bij de dealer.
Ik wil graag weer een standaard uitlaat die past op een aprilia sr50 sport met minarelli horizontaal ac blok.
Weten jullie een leuke uitlaat voor mij? graag even een link of foto van de uitlaat.
Past trouwens een ixil standaard uitlaat ook op mijn scooter?

Hartelijke groeten,

Wessel
 
Advertisement - register to remove this

ik zou gewoon een sitoplus pakken , die voor sr , dt ie een perfecte uitlaat , hij is gebaseerd op de italiaanse versie van de sr.

deze loopt onbegrensd zelfs beter dan de std uitlaat , begrensd loopt ie ook prima en heeft een goeie pasvorm ,en kwaliteit
 
je hebt ook een shot tegenwoordig die begrenst zijn en die kan je in latere fase nog de proppen ervan uithalen zodat je een hele goede pijp hebt voor straatsetups..
 
reyes said:
je hebt ook een shot tegenwoordig die begrenst zijn en die kan je in latere fase nog de proppen ervan uithalen zodat je een hele goede pijp hebt voor straatsetups..


hij vraagt toch om een std uitlaat? ;) en bovendien loopt een shot met prop erin gewoon voor geen meter
 
melf #50 said:
ik zou gewoon een sitoplus pakken , die voor sr , dt ie een perfecte uitlaat , hij is gebaseerd op de italiaanse versie van de sr.

deze loopt onbegrensd zelfs beter dan de std uitlaat , begrensd loopt ie ook prima en heeft een goeie pasvorm ,en kwaliteit

Hoe ziet die eruit? Want ze hadden 2 modellen van sito plus, maar een was niet volgens het keurmerk ofzo.
 
melf #50 said:
het italiaanse model :p , die loopt gewoon prima , alle Sito plus uitlaten zijn trouwens goedgekeurd , er zitten in alle sitoplus uitlaten een prop

de 2 van boven..

http://www.easyparts.nl/showarticles.php3?grouppath=121-154

zit er een katalysator in of niet? Ze zeiden dat ik met die uitlaat gedonder zou krijgen als ik voor een technisch onderzoek mee zou moeten naar politie bureau.
 
Last edited:
bws-Classic.jpg


Deze raden ze me bij de dealer aan,ze wisten niet zeker of hij zou passen.
Past deze op mijn motorblok? Ik vind deze uitlaat namelijk erg mooi.
 
De versie op deze foto gaat in ieder geval niet passen. Op de foto staat het voor mina vert blokje. En dus niet horizontaal. Maar die uitlaat bestaat misschien wel voor op uw scoot.
 
die ixil zijn mindere uitlaten vind ik, je krijgt geen gedonder met de politie als er geen catalysator in zit hoor , komt bij dat zo goed als geen enkele imitatieuitlaat een catalysator heeft , het gaat alleen om het vermogen , of dat nou met een std pijp is , een imitatie std pijp of een snelle pijp dat boeit niet.
 
Melf #50 ik heb toch nog even een vraag:

Mn dealer zei laatst dat ik met die Sito+ die jij mij aanraad problemen kan krijgen. Niet met de rollerbank,maar als ik mee zou moeten voor technisch onderzoek bij de politie. Klopt dit? Ik zit zelf wel te denken om deze uitlaat te nemen. Heb je trouwens nog ergens een grotere afbeelding voor mij? Gaat zo'n Sito+ lang mee en zijn ze roestgevoelig? Hoe zit dat bij Ixil?

Ik wacht op je antwoord.

groeten,

Wessel
 
Ben melf dan wel niet maar andwoord toch :) . Lijkt me niet het is gewoon een orginele vervangins uitlaat. Hij geeft alleen problemen met een technisch
onderzoek als je er te hard mee rijdt of als het geluid te hard is maar dat is geen van bijde dus ik zie geen problemen er mee.
 
Erwin280 said:
Ben melf dan wel niet maar andwoord toch :) . Lijkt me niet het is gewoon een orginele vervangins uitlaat. Hij geeft alleen problemen met een technisch
onderzoek als je er te hard mee rijdt of als het geluid te hard is maar dat is geen van bijde dus ik zie geen problemen er mee.

Dat dacht ik dus ook. Kijk, als een scooter nou dik over de 2kw gaat en een tyfus herrie maakt,dan zeg ik ja. Maar volgens mij kan het zo wel.
Anders maar gewoon dat risico nemen?
 
Erwin280 said:
Volgens mij kan het gewoon hoor het is niet voor niks een vervangings uitlaat.

Ok bedankt Erwin, ik laat wel even horen wat het gworden is. Ik moet aanstaande woensdag naar de dealer om hem te brengen en een uitlaat uit te zoeken.

Groeten,

Wessel
 
melf #50 said:
ik denk eerder dat de dealer jouw liever een Ixil verkoopt om welke reden dan ook (goeie connecties met 1 bepaalde groothandel oid..)

Dat zou goed kunnen.
Nou ik ga denk ik toch gewoon voor die Sito+, al die goede verhalen die ik van jullie hoor. En ik vind het een mooie uitlaat om te zien opzich.(moet hem nog in het echt zien :P)
 
Ok ik ben vanmiddag naar de dealer geweest. Ik werd erg goed geholpen en ze raadde me ook die Sito plus aan die Melf 50 bedoeld.
Het verhaal was exact hetzelfde als dat van Melf #50.
Dus die is het geworden,

Iedereen hardstikke bedankt,vooral Melf #50.

Maar ik had nog ff een vraag, hoe hou ik dat chroom op die Sito plus mooi?

groeten,

Wessel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top